Det er måske lidt tidligt, men inden længe smutter vi hjemmefra for at holde vores nytårs aften i et sommerhus oppe nord på - det er bedst for dyrerne uden alle de skrald og knald fra alt det fyrværkeri der ikke sælges i Danmark
Desværre er der heller ikke internet deroppe og derfor heller ingen SKd web
Også et godt nytår herfra. Jeg er netop på vej på indkøb for at handle til denne aften, kan næsten ik vente til at se horderne ved kassen i Bilka og i Kødbyen
Men rigtig godt nytår og på glædeligt gensyn i det nye år.
Speedy det skal da nok blive fornøjeligt, der er jo intet som at komme ind i en overfyldt Bilka
For første gang i mange år skal vi INTET forberede til nytårsaften vi er nemlig inviteret ud til nogle gode venner der ordner det hele så vi skal bare møde op, så det kan ikke blive meget nemmere......
Jeg skal først møde d. 7. januar så min skål bliver HELT sikkert ikke i cacaomælk Til gengæld har dit hoved det sikkert knap så ringe d. 1. jan. kl. 6 Edwins....
Også et godt nytår til alle fra "Den hvide Frue" og hendes ejere.
Selvom jeg havde truet hende med en jule-lufte-tur, har vejret ikke artet sig tørt nok.
Mathilde cacaomælk kan kun drikkes med softice, så det er helt udenfor sæson... det hører til Saab-tid...(sommer!) og forøvrigt hedder det en "Congo-bajer" hos den lokale is-Emil.
Pas på arme og ben - samt øjne - der er ikke "penge" i glasøjne!!!!
Også GODT NYTÅR herfra
men der skal noget i den cacaomælk sammen med isen jeg kan bare ikke huske hvad vi brugte da det er godt 30 nytår siden men det smagte godt
uffe1988 skrev:Et godt nyt hår til alle skal også lyde her fra mig. og jeg takker og bukker for et rigtig godt år hvor jeg blev medlem af denne fantastiske klub.
Jeg håber der er noget knald i springfield og houston i aften
Ja godt nyt år "drenge og piger" . Det har været et spast år. Håber vi får en ny model af 9-5 i det nye år.....
Personligt : Jeg får tilladelse til min garrage så der kan skrues Sonett....
Jeg må løbe Skååååååål i Saab gangsterer
"May the turbo force be with you"
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Igen igen: Et rigtig godt Nytår også fra det himmerlandske! Jeg vil også gerne bruge lejligheden til at takke ALLE som i mere eller mindre grad har været med til at hjælpe SKD med arrangementerne og hjemmesiden og alt det andet det hører til.
Tak til alle SKD-medlemmer og alle andre brugere af hjemmesiden for at hjælpe dem som møder problemer med deres biler m.m.
Jeg tror ikke længere på at Saab overlever..... det VED jeg at den gør!!
Gost nytår skal også lyde her fra Webmasteren, håber i alle kom godt ind i det nye år.
Jeg har ikke været på nettet hele julen stort set, har desværre ligget syg det meste af jule og nytåret.
Det er famne surt, når man skulle have været i garagen og have ordnet en masse.
Nå det må bliver senere så.