Re: # Plankan's garage..... #
: 21. apr 2020, 06:26
Den nye type olie skal forbedre gearskift.
Den er nærmest en ATF olie Meget tynd, og ikke en konventionel tyk gear olie.
1 liter er i underkanten til skylning ifølge SAAB. Men kig efter mærket over venstre forlygte, det kan være at den er konverteret.
MVH
Morten
Den er nærmest en ATF olie Meget tynd, og ikke en konventionel tyk gear olie.
1 liter er i underkanten til skylning ifølge SAAB. Men kig efter mærket over venstre forlygte, det kan være at den er konverteret.
MVH
Morten