Side 3 af 3

Re: # Plankan's garage..... #

: 21. apr 2020, 06:26
af Mortenvig
Den nye type olie skal forbedre gearskift.
Den er nærmest en ATF olie Meget tynd, og ikke en konventionel tyk gear olie.
1 liter er i underkanten til skylning ifølge SAAB.
Skærmbillede 2020-04-21 06.01.04.png
Men kig efter mærket over venstre forlygte, det kan være at den er konverteret.

MVH
Morten

Re: # Plankan's garage..... #

: 21. apr 2020, 21:19
af Peter_Vinter
Den var værre; den er ikke mærket som konverteret - og jeg har bare skiftet til den seneste olie som alle henviser til :shock:

Men godt så, nu er der bestilt skylle- og påfyldningsolie.

Tak til Morten for hurtig info, og til Regin for at bringe emnet op - man bliver altid klogere herinde.

Mvh. Peter