Har lige nu fundet ud af at min nye dyt sørme da også har CD - växlare

(Var da ellers overbevist om den skulle have været der bag i bilen -
og der er "tomt")
Det bliver da bedre og bedre det her
Redaktør: Bestyrelsen
Ja, jeg følger også med stor fornøjelsetrolden skrev:Jubiiii, Plankan, jeg glæder mig som et lille barn til at følge dine beskrivelser og updatering af din nye bil.
- jeg har selv en 9-5, 2.0t fra 2008 og det vil være til stor fornøjelse at følge din bil for inspiation.
:mrcool
trolden skrev:Jubiiii, Plankan, jeg glæder mig som et lille barn til at følge dine beskrivelser og updatering af din nye bil.
- jeg har selv en 9-5, 2.0t fra 2008 og det vil være til stor fornøjelse at følge din bil for inspiation.
:mrcool
Jamen jeg skal da gøre mit bedstekobbernagel skrev: Ja, jeg følger også med stor fornøjelseHar også en 9-5, 2.0t fra 2008






Jensen skrev:Vi fandt dog ikke ud af om jeg havde ret med "nummeret"?





Ja, og ikke bare det.....Jensen skrev:Fin fin
Smart at man kan komme til forankringsskinnerne uden at skulle pille hele måtten ud
Det ser du her:Jensen skrev:Min far købte for øvrigt en ny DI kasette (reserve) hos Neobrothers. £ 220.8 kostede den dengang :O
Men vi har ikke haft den pakket ud endnu så jeg ved faktisk ikke hvilken version den er... MVH Mads

220,30£ + 21£ fragtplankan skrev:kobbernagel skrev:Det billigste sted jeg har fundet dem er vist Neobrothers..
Hvad koster den der
Ja det må lige tjekkes ved lejlighed. Den er dog stadig "sealed" og vi har ikke lige haft nogen grund til at bryde emballagen endnu.
























plankan skrev:Så røg de store lamper fortil:
Måske lidt overkill med dem selv om de virkelig lyser godt op![]()
Men det tager kun små 30 min at montere dem tilbage hvis det "behov" opstår.
Utroligt, at man står med Autosol
(Varsomt) på en bil fra den senere del af 2000 talet![]()
Har også i dag lagt en order på 2 nye nummerplader -
dem der er på i dag er godt slidte
Jeg skal også have fat på nogle fine holdere til dem -
er det noget man kan købe hos jer på SKD
Tja, har leget lidt med den tanke -SørenAK skrev:Det pyntede uden de store lygter![]()
Må man foreslå at "brillerne" blev malet i bilens farve?
SørenAK skrev:Det pyntede uden de store lygter![]()
(Jo vi har nogle sorte "pletter" hist og her i landskabet -TOM_K skrev:Tak for det - lamperne gør altså sjældent noget godt for designet...
(Men efter at have været i Sverige i sidste weekend giver de pludselig mening,
når man ser hvor enormt mørkt, der kan blive ude i skovene...).
K.Hansen skrev:Flot bil du har købt dig-
og skønt at du har taget de store lygter af











Jeg har tilladt mig selv at "male" lidt på din bil. Det er dog ikke den store ændring, som det ellers ville være på en lidt sort eller rød af slagsen.Tja, har leget lidt med den tanke -
men så skal man nu nok aflevere dem hos en rigtig maler for at få det pænt Rolling Eyes
Men har også kigget lidt på dette her fra speedprts:
http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-5-9 ... -6500.html

Ja se det ville da ikke være dumtdragedems skrev:SKD har måske flere med "SAABKLUBDANMARK.DK" tryk ?plankan skrev:
Så nu mangler vi bare nogle fine holdere at sætte dem i
Sort plast med hvid skrift..
Det har jeg så fået fortalt nu.plankan skrev:Hvad er målene på en DK nummerplade :Idonno

P.O skrev:Ja de er 308mm for.
Få nogle med huller/ riller så bremser du ca.1sek. hurtigere.Uden huller/riller glider ikke det første sekunt .
Jeg har da ingen politik -P.O skrev:Det er sikkert mod din politik men det virker.
Helt ærligt, så er dette kun en test med den gamle plade -Jensen skrev:Det ser da fint ud. Hvor meget måtte du file/skære? Eller passede de bare uden videre? MVH Mads

































Ja sig det.....kobbernagel skrev:Ja, min 9-5 2008 har lige så meget "overfladerust" på "framen" som på dine billeder.
Jeg kan se i min servicebog at den har fået undervognsbehandling - formentlig dinitrol -
men det ser desværre ikke ud til at have haft den store præventive effekt![]()
Skal man mon give den en gang Dinitrol igen, eller er det bare at gemme problemerne af vejen?
(Har desværre ikke hverken evner, tid eller værkstedsfaciliteter til at gå så grundigt til værks som dig Regin...















































Jo man takkerJ.S.Poulsen skrev:Ja du giver den hele armen må man sige, stor respekt herfra
