Side 1 af 1
Lidt til Saab V4 ejere
: 9. nov 2007, 23:09
af Riska
http://www.geocities.com/saabturbo2000/ ... atalog.htm
Ved ikke om i kender den men den er meget sjov og så kan man også se hvad der var blevet lavet ved de gamle rally biler
: 9. nov 2007, 23:24
af Jensen
Godt link

: 9. nov 2007, 23:33
af Vels
Jow kender den godt.. den ligger i min samling :
http://saab.toosmooth.dk/PDF/Brochures/ ... atalog.pdf
Se i øvrigt også :
http://saab.toosmooth.dk/PDF/Brochures/ ... lement.pdf
Ellers ligger der rep manualer, v4 parts cataloger, brochurer osv på
http://saab.toosmooth.dk
Men jeg ved ikke hvor længe jeg har plads endnu..
: 10. nov 2007, 10:23
af Jensen
Vels, Du ER virkelige en nørd!!

: 10. nov 2007, 11:26
af Peter
"Nørd" er en hædersbetegnelse i disse kredse! Jeg har selv stor fornøjelse af at læse materialet på Vels' side.