Det ser ud som om mit topic ,paraplyorganisation og SAABklubsamarbejde (udrag fra referat af V4 og 2 takt fælles bestyrelses møde d.3nov 2007) er blevet fjernet.Jeg kan ikke finde det mere.
Jeg mener ikke det er usagligt, når det handler om paraplyorganisation(de danske saab klubber) og samarbejdet blandt klubberne.
Referatet kan læse i det næste Saab entusiast blad.
Paraplyorganisation og SAAB klubsamarbejde
Redaktør: Bestyrelsen
- mindblower
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
ledte også lige efter det, men er det blevet fjernet, giver det jo i sig selv svaret på hvorfor samarbejdet ikke kan fungere.
Nothing I can do about it now !
- Vels
- SAAB-MANIAC
Lecup, ikke at jeg er moderator her på siden - men så vidt jeg husker gik din kommentar på noget med det fælles klubblad og at skd skulle være sprunget fra.
En historie har som regel to sider, og din version er ikke en af dem jeg har hørt. Derfor er den nok dømt usaglig og fjernet for at undgå yderligere diskussion om emnet.
Det er korrekt at du nok burde have fået at vide dit indlæg var slettet og hvorfor, men jeg forstår måske godt hvorfor man ikke ønsker kommentarer og flammende indlæg fra alle os der ikke har været tilstede under klubsamarbejdsforhandlingerne -inkl. undertegnede.
Håber det giver lidt mening i galskaben.
En historie har som regel to sider, og din version er ikke en af dem jeg har hørt. Derfor er den nok dømt usaglig og fjernet for at undgå yderligere diskussion om emnet.
Det er korrekt at du nok burde have fået at vide dit indlæg var slettet og hvorfor, men jeg forstår måske godt hvorfor man ikke ønsker kommentarer og flammende indlæg fra alle os der ikke har været tilstede under klubsamarbejdsforhandlingerne -inkl. undertegnede.
Håber det giver lidt mening i galskaben.

- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Jeg har slettet emnet, da det intet har at gøre her på siden.
Jeg låser tråden nu igen, og Michel du vil få besked snarest omkring hvorfor.
Jeg har slettet emnet, da det intet har at gøre her på siden.
Jeg låser tråden nu igen, og Michel du vil få besked snarest omkring hvorfor.
My Turbo Turns Faster Than Yours