Side 1 af 1

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 17:46
af Jan
Kan ikke beskrives med ord :evil:

http://www.blocket.se/vi/14800141.htm?ca=1_4_s

Tror han har misforstået loget, siden han har monteret en vinge :shock:

Mvh
Jan

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 17:54
af kim96v4
HAH sikken klaphat der er vist et eller andet med stilen på den vinge der ikke passer særlig godt til bilen :roll:

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 18:15
af Saab-ilac
AAARGGGHHHHH...er der nogen der tager op og skyder ham...eller skal jeg???
Det er da totalt ved siden af...ondt at gøre ved en så smukt designet bil :(

Cheers
Mattias

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 18:51
af nimbus
vis ham er glad for det han har lavet ved sin bil, så ok Andre syntes det er sjovt med store musik anlæg så der ikke er mere plads tilbage i bilen

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 19:40
af Speedy
:shock: æhhhh, øhhhh..... :shock:

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 19:49
af koldstart
målløs... :shock:

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 19:54
af Anders_Kristensen
Det ligner en indkøbsvogn med sådan en på. Er fuldstændig enig med at det ødelægger sjælen, på sådan en fin gammel klassiker.

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 21:12
af Saabine
Nej, nej, manden er da total blottet for smag hvis han synes at det der klæder bilen...

Jeg tvivler i øvrigt på at den vinge ville klæde nogen bil, for christ hvor er den grim :!:

THansen Saab 96??

: 14. jan 2008, 22:23
af Jensen
Haha, han har gjort bilen en ½ meter bredere :lol: Den bliver sgu lidt farlig for fodgængere og cyklister som den rager ud...

: 18. jan 2008, 14:53
af ejnar
Forbiled for denne inspiration er uden tvivel SAAB.s " Flyvende tönde" Illusionen er 99,9% når dörener lägges ned , BORN FROM JETS :lol: :lol: :lol:

: 18. jan 2008, 21:36
af kim96v4
100%saab total GM free :wink:

: 20. jan 2008, 01:14
af Edwins
Kim, GM har jo også lavet skønne produkter, såsom powertandstangen til Og900, som er en GM Saginaw.

Billede

Det er en aldeles stærk tandstang, med et lille uforstærket centerområde. Vrides rattet over en vis vinkel, kommer hydraulikforstærkningen til. Når amerikanske off-road freaks modificerer deres køretøjer så de kan holde til mosten i mudderet og blandt kampestenene, sætter de GM Saginaw på, på alt lige fra Bronco til Jeep. 8)

Vi må lige have et billede af denne rædsel, før annoncen forsvinder. Han vil have 6500. Han kan få 7, hvis han piller det lort af og beholder det. :wink:

Billede

: 20. jan 2008, 06:41
af nimbus
Kig lige på hjulkapslerne.

: 20. jan 2008, 10:34
af Edwins
De er vel bare fra en tidligere model 96?

Her Dragens '73, med rustfri kapsler, og SAAB's specieludviklede "centrifugalpumpe"-hjul, som beskytter skiverne mod vand og snavs, samtidigt med at de sikrer skiverne tilstrækkelig køling.( På moderne biler er det ikke længere nødvendigt at beskytte skiverne mod vand, mudder og snask.)

Billede

Her en tidligere 96, Monte Carlo 850, med de chromede, kuplede kapsler:

Billede :wink: