Saab 96V4
: 17. jan 2004, 23:18
Hej. Jeg har en saab 96V4 fra 1976 i meget flot stand. Den er nylakeret og helt uden rust. Men motoren er defekt.
Så kender I en der har en renoveret motor til at ligge, eller kender I en der kan renovere min eksisterende motor, så vil jeg gerne høre fra jer. Jeg er evt. også interesseret i lidt tuning til den!!!!
Det kan også være at I kender nogle, der har lagt en anden motor i bilen end Ford´s V4.
På forhånd tak
V.H. Mikkel
Så kender I en der har en renoveret motor til at ligge, eller kender I en der kan renovere min eksisterende motor, så vil jeg gerne høre fra jer. Jeg er evt. også interesseret i lidt tuning til den!!!!
Det kan også være at I kender nogle, der har lagt en anden motor i bilen end Ford´s V4.
På forhånd tak
V.H. Mikkel