Side 1 af 1

Saab 96V4

: 17. jan 2004, 23:18
af mikkelpoulstrup
Hej. Jeg har en saab 96V4 fra 1976 i meget flot stand. Den er nylakeret og helt uden rust. Men motoren er defekt.

Så kender I en der har en renoveret motor til at ligge, eller kender I en der kan renovere min eksisterende motor, så vil jeg gerne høre fra jer. Jeg er evt. også interesseret i lidt tuning til den!!!!
Det kan også være at I kender nogle, der har lagt en anden motor i bilen end Ford´s V4.

På forhånd tak

V.H. Mikkel

: 19. jan 2004, 01:49
af Jakob-Jensen
hej mikkel

jeg tror godt jeg kunne renovere din motor, du er velkommen til at ringe til mig så kan vi jo lige snakke om hvor meget du vil/skal have lavet/ofret på den. tlf. 40347050