Ny Cab i klubben
: 13. mar 2009, 07:49
OG 900 Turbo Cabriolet Aero 1991 #063.
Den Monte Carlo gule dame fra Texas er nu køreklar. Der er betalt told, moms og registreringsafgift, og nu er de danske nummerplader kommet på: HELENA.
Siden hun landede i Danmark i en container i november, er der lagt "make-up". Super oppolering og originallakken er helt intakt.
Kofangere og skørtesæt har været afmonteret og er blevet malet i grå med et dække af smidig klarlak - de fremstår som nye.
Et medlem i klubben har skaffet nye lister til AERO-sættet.
Nu er der håb forude for alle andre ejere af OG900 med Aero-skørtesæt - der er nemlig nu gummilister på lager !
Fælgene er de originale 15" aero, men et andet medlem havde et sæt 16" Aero-fælge med poleret blank læbe, som er gjort klar.
Bilen er teknisk i topform med ny kaleche, ny udstødning, intakt læderstue og motor/gearkasse går som smurt.
Foråret trænger sig på, og snart kommer der billeder på hjemmesiden.
Den Monte Carlo gule dame fra Texas er nu køreklar. Der er betalt told, moms og registreringsafgift, og nu er de danske nummerplader kommet på: HELENA.
Siden hun landede i Danmark i en container i november, er der lagt "make-up". Super oppolering og originallakken er helt intakt.
Kofangere og skørtesæt har været afmonteret og er blevet malet i grå med et dække af smidig klarlak - de fremstår som nye.
Et medlem i klubben har skaffet nye lister til AERO-sættet.
Nu er der håb forude for alle andre ejere af OG900 med Aero-skørtesæt - der er nemlig nu gummilister på lager !
Fælgene er de originale 15" aero, men et andet medlem havde et sæt 16" Aero-fælge med poleret blank læbe, som er gjort klar.
Bilen er teknisk i topform med ny kaleche, ny udstødning, intakt læderstue og motor/gearkasse går som smurt.
Foråret trænger sig på, og snart kommer der billeder på hjemmesiden.