Bilmesse i Hillerød lørdag den 10. april
: 10. apr 2010, 07:10
Hej folkens,
Er der nogle, der skal besøge bilmessen idag?
http://www.bilmesse.dk/
Min plan er at tage derop her til formiddag. Måske ses vi?

Er der nogle, der skal besøge bilmessen idag?
http://www.bilmesse.dk/
Min plan er at tage derop her til formiddag. Måske ses vi?
