30. aug 2012, 08:08
Ja det er super fedt at virksomheder gerne vil spytte lidt i kassen for at sådan et arrangement kan afvikles, til trods for krise mm.
Derfor forstår jeg heller ikke at der ikke også lå en stak "Dansand" streamere til montering på deltagerbilerne, da det jo var dem der var hovedsponsor. Men dem om det...
Jeg håber for øvrigt at vi bliver endnu flere SAAB'er næste år, nu har Solgaard jo snakket om det et stykke tid. Jeg er sikker på han kan lave en konkurrencedygtig bil, selvom det jo ikke kun gælder om at vinde (er jeg jo nødt til at sige

)
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99