Jeg havde lavet en SAAB 99 GL 2d. 80er klar til race i klasse 10A (For max 10 kg. pr. hk) for at prøve noget andet end min lille sjove SAAB 93 to-takter og for at give Mads Jensens SAAB 99 selskab.
Jeg havde regnet med at give Mads baghjul og var også lige netop foran ham i 2. Heat. I 3. Heat blev jeg så ivrig efter en god tid at jeg kiksede et gearskift og kom ud i rabatten med det ene baghjul da jeg skulle rundt om keglerne
Hvis jeg skal komme med nogle "dårlige" undskyldninger om hvorfor jeg ingen pokal fik så kan det nok skyldes at jeg kørte for langsomt hen mod keglerne da jeg fik respekt for dem under de to træningskørsler om formiddagen hvor jeg væltede en kegle hver gang som koster 5 sekunder i straf
Tak for en god dag til alle medracer og publikum
Billeder fra dagen: http://solgaard.ljbk.dk/#!album-91
Film fra min SAAB 99: Heat2: https://www.youtube.com/watch?v=hEjqKLV6Yvs
Heat3: https://www.youtube.com/watch?v=aZJTPCG ... e=youtu.be
Tider: http://www.rallyresult.dk/results.aspx?eventid=424

Næste race bliver på Jyllandsringen 2-3 maj hvor jeg vil prøve kræfter med min gule SAAB 99 Van i klasse 11 A

