Eftersom er der begyndt at ske mere i bestyrelsen og at siden er begyndt at virke mere brugere venlig end tidligere så har jeg bestemt mig for at dele lidt billeder med jer af mit 900 Ep projekt.
Der vil komme nye opdateringer løbende / når der er tid
Som folk nok kender til, så har der både være NG900 - OG 9-3 - NG 9-3 og 9-5 på banen her i familien så længe jeg husker tilbage.
- Så nu er tiden kommet til OG900 T16 Ep import fra Italien.
Har altid haft et stort øje til biler med højt udstyrs niveau, gerne med mange knapper og funktioner. Hvilket har været utrolig fedt at opleve i 9-3 generationen og 9-5. Men man når også til et punkt hvor plastik beklædning og clips ikke har den store interesse længere og man søger lidt tilbage i tiden. Nærmere år 1992 i dette tilfælde.
Lidt info om køretøjet:
Oprindelig solgt til det Italienske marked tilbage i 1992
2 ejeres
Det er en såkaldt " Ep " motor / bil. dvs en 2.0 LPT ( lav tryk turbo ) men med AERO udstyr / optik
Original 230 carabee grøn fra fabrikken.
Aero kofanger kit
15" Aero 92 fælge
Komplet læder stue med træ panel + diverse steder med træ
El antenne
Blaupunkt radio
Lygte regulering ( typisk kun export biler )
Sælgers billeder:

