“Antenneovertræk”. Cab. 2005,
: 31. aug 2019, 17:26
Hej. Gummiovertrækjet på Gps-antennen (hajfinner) på bagklappen er mørnet og krakelerer. Kan nogen hjælpe med at finde ud af hvor man evt. kan skaffe det?
Vh
Karsten
Vh
Karsten
Stedet for Saab interesserede
https://www.saabklubdanmark.dk/