Side 1 af 1

“Antenneovertræk”. Cab. 2005,

: 31. aug 2019, 17:26
af Eremit
Hej. Gummiovertrækjet på Gps-antennen (hajfinner) på bagklappen er mørnet og krakelerer. Kan nogen hjælpe med at finde ud af hvor man evt. kan skaffe det?
Vh
Karsten

Re: “Antenneovertræk”. Cab. 2005,

: 1. sep 2019, 09:30
af Mortenvig

Re: “Antenneovertræk”. Cab. 2005,

: 1. sep 2019, 15:17
af Eremit
Tak Morten
Havde set denne, men var i tvivl om det var den rigtige 👌👍