Så ville "han" ikke være med længere :(
: 27. jan 2020, 18:57
Har igennem mange år -
fået en og en anden anmodning om hvad det er for kamera jeg bruger i/til alle mine billeder/projekter.
Jeg har de siste mange 10+ år-
brugt Nikon's "Coolpix" serie, alá for mig for den tid's siste af slagsen som den model S3300
(Nej den findes ikke længere)
Min super dejlige "smidige" ven af slagsen -
han ville ikke længere være med efter gårdagen hvor han faldt ud af min lomme
Efter et utallige gange med nærkontakt af Vand/olie/støv/nærkontakt med gulvet i etc etc
Hvor t o m "tejp/skruer" skulle holde ham sammen
Ridser og buler:
Ja det kunne ikke stoppe ham
Men igår faldt han ud af min "overall" da jeg lå på "liggebræt" -
og det var åbenbart nok
"patina" for flere generationer
R I P my frind, du har været med mig de siste 6 år -
med mange af mine projekter, samt med mig på den store/lange tur ude i det store "udland" Sammen fik vi fantastiske 17.603 billeder -
dette her blev dit siste af slagsen for dig
Din afløser ligger som sådan allered klar 
D v s en A300:
fået en og en anden anmodning om hvad det er for kamera jeg bruger i/til alle mine billeder/projekter.
Jeg har de siste mange 10+ år-
brugt Nikon's "Coolpix" serie, alá for mig for den tid's siste af slagsen som den model S3300
(Nej den findes ikke længere)
Min super dejlige "smidige" ven af slagsen -
han ville ikke længere være med efter gårdagen hvor han faldt ud af min lomme
og det var åbenbart nok
med mange af mine projekter, samt med mig på den store/lange tur ude i det store "udland" Sammen fik vi fantastiske 17.603 billeder -
dette her blev dit siste af slagsen for dig
D v s en A300: