Frisk synet og nu veteran status, 900 Cab
: 23. jul 2020, 11:59
Efter en vinters mekanisk genopbygning, så min elskede Saab Cab rullende igen.
Ombygningen har hjulpet, nu har hun ordentligt bundtræk, drypper ikke og suser afsted.
Nysynet i dag og klar til sommersjov.
230kkm og frisk som aldrig før.
Synsmanden var overrasket over det flotte motorrum og en flot undervogn...
Han var imponeret.
Og så glæder vi os til SKD snart kan håndterer foto fra mobiltelefoner.
Der må vel komme en opdatering på et tidspunkt
Ombygningen har hjulpet, nu har hun ordentligt bundtræk, drypper ikke og suser afsted.
Nysynet i dag og klar til sommersjov.
230kkm og frisk som aldrig før.
Synsmanden var overrasket over det flotte motorrum og en flot undervogn...
Han var imponeret.
Og så glæder vi os til SKD snart kan håndterer foto fra mobiltelefoner.
Der må vel komme en opdatering på et tidspunkt