Esbenw skrev: ↑11. jan 2022, 21:32
Den 9-3 vi har er også købt nede hos Svendwind, og der havde han en næsten magen til bare med Hirsch som vi også fik lov til at få en tur i ( den var solgt), og jeg skal da love for at den kunne flytte sig, så jeg er stadig fristet af at eje sådan en aero.
Jeg er rigtig glad for den 9-3 vi har, men det er som om aero begrebet blev vandet lidt ud i 9-3 modellerne, hvor de pludselig havde samme motor som standard version osv, så den er ikke rigtig noget særligt ud over den selvfølgelig har det meste udstyr. Det er som om 9-5 aero er den sidste RIGTIGE aero, og derfor er det stadig lidt en drømme bil.
Havde en gammel ven som købte en sort MY:2007 9-3 Aero SC (
nye facelift i stue)
med den store V6 som sammen med et
trin.1 (299,Hk). Sammen med 6 speed Aut, ja så smuttede den også rigtigt godt afsted
Ang aut gearkasse, så må man give NG 9-3 mere "credit's" -
for den er noget mere "kvik" i
responce når man køre den manuel/akitv end OG 9-5 er.
OG 9-5 Aut er helt okey, havde det selv på "Missy" og fik den også "gennemskyllet" ved en service -
men man kan godt mærke at den er lidt mere "gammeldags" af sig.....
Men der er fordele og ulemper med alt.
Selv syntes jeg at SAAB misbrugte "
Griffin" på 9-5 der kom omkring MY 09 -
det er ikke det samme som hvis man tænker på 9K.
En 9-5
Griffin kan man finde med alt fra plys stole og intet ud over std udrustning -
og så til denne i annonce her