Uhfffff.......
Så er det her vi skal have
hagesmæk på nu ser jeg
Har altid syntes det var uretfærdigt med dem der kan have deres biler i sådan et "miljø" -
men på den anden side, så er der en chance for der også bliver OG 900 til fremtidige generationer
Men men, her ser man nu alligevel hvor der også burde lægges lidt "opmærksomhed"
Og dette her kunne da også have været bare "lidt bedre":
(
Saab gjorde da nok selv fra fabrik af med den org DP til at "kvæle" for udstødningen)
Nå, men nu er det sikkert gået op for en del, hvad sådan en filmsnut her "gør" ved mig, end for de fleste andre -
for jeg sidder nemlig mere og "leder efter detaljer" end se selve "arbejdet" der bliver udført
Et lille bud på nogle af de detaljer:
Da dette jo er en
US så er der faktisk en hel del ting og sager der adskiller bilerne fra "vores egne" -
og noget af det første var vel og finde ud af hvad det er for en årgang på den tøs..........
Undtagen div detaljer, ja så bliver 1993 nok mit bedste bud:
US = eksportbil og de havde sådan nogle "
øgler" her monteret under til -
for at sikre en god overfart ude på det store hav
Dem har jeg selv stiftet bekendtskab med engang på en
GB/UK tøs.
I
US har de altid haft noget mere omkring "sikkerhed" på deres biler, så her ser vi en "forstærkning" -
der ellers ikke findes på vores biler:
(
Ligeledes på motorpuden højre, men det er der ingen snut af her)
På "rustningssiden" kan man se tøsen har det fint, ud over
Ac -
ABS -
så "ses" det også herude fra at tøsen har
Airbag
På belysningssiden blev der kørt med
Sealbeam lygter -
og dem finder vi da også:
Nummer
4 og
5
Kan man sagtens "skimtes her"
Og så er der lige det der som en del ikke har helt "tjek på" ....
De fleste kender jo sikkert til, at fr o m 1990 blev det så "
Lucas" på Turbobilerne, d v s med sorte
dysser der enten som årgang 1990 -
havde en
grøn ring, samt årgang 1991 -> der så i stedet for var med en
Orange ring på.
Men se, det gjorde sig bare ikke gældende på en del af eksportbilerne t.ex Canada/Japan/
US -
for de beholdte nemlig
Bosch lige til det sidste
Nå så må vist hellere holde op inden det går hen og bliver for meget
OT