Side 1 af 1
Råd om udskiftning af tværvange 9-3 aero 2007
: 29. nov 2024, 16:08
af JRH4100
Hej Saab forum, jeg er den glade ejer af en Saab 9-3 aero cabriolet turbo V6. Den har det fint rustmæssigt, UNDTAGET en tværvange (venstre side) der sidder mellem midtervangen og sidepanelet, ca 30-35 cm lang. Den skal jeg have skiftet, men helst med en tilsvarende original. Er der nogen der ved hvor man kan skaffe en sådan fra ? På forhånd tak. Jeg kan nås på sms/tlf 24409034. Mange hilsner Jørgen Rh.
Re: Råd om udskiftning af tværvange 9-3 aero 2007
: 29. nov 2024, 22:07
af Jensen
Hej Jørgen
Udfra din beskrivelse kan det næsten kun være denne du mangler:
Nr 40 på billedet. Kan det passe at det er vangen man bolter sædet fast i?
Den burde stadig kunne fået fra Orio, omend ret dyr:
https://shop.speedparts.se/sv/prod/saab ... alk-2.html
MVH Mads
Re: Råd om udskiftning af tværvange 9-3 aero 2007
: 23. feb 2025, 12:42
af JRH4100
Hej Mads, Mange gange tak for dit råd/vejledning. Det var ikke lige den men det lykkedes mig at finde en løsning, så den er snart ude at køre igen, uden tæringer. Mange hilsner jrh
Re: Råd om udskiftning af tværvange 9-3 aero 2007
: 23. feb 2025, 16:01
af Jensen
Hej Jørgen. Godt at du fandt en løsning og forhåbentligt ikke alt for dyrt.
MVH Mads