med en 2002 OG 9-3 "Sport Edition"...
.
Det er gået op for mig at mit Saab liv "lackar" <---- (svensk slang) mod sin slutning -
men jeg vil nu alligevel prøve at komme så meget "all-in" som det nu er muligt for mig med de "rester" der er tilbage i dag..........
Sagt M A O, så kommer det altså ikke i nærheden af hvad jeg før har skrevet om -
har haft af biler/garage/projekt i det svenske.
Det er snart tæt på de 10 år siden Amy kom ind i min familie, jeg kunne dog ikke i 2015 have drømt om -
at hun senere skulle ende op med at blive den sidste Saab i mit liv..
Så.....
De snart 4 år hun har tilbragt i dette danske, det første helt uden garage
det har taget hårdt da det at have en bil i det Jyske går det ekstra meget ud af det meste på alle biler her.
Jeg har givet mig "f-n på" at hun nok skal klare endnu et dansk bilsyn, d v s seneste sent Okt. 2025 -
har derfor just nylig handlet diverse værktøj/tilbehør
.
Der er meget (overfladisk) værktøj som jeg skilte mig af med da jeg flyttede retur til DK -
igen, det var dumt nok men det er der andre som i DK/SWE som nyder godt af i dag.
Har dog stadievæk sparet det meste af mit "Saab Spec tool's" dette incl. min Tech.2
Jeg er i dag 58 og ikke længere 20, så har derfor også lige i går lagt en order på nok det dyreste og tungeste -
og sikkert også det bedste tilbehør/værktøj i hele mit liv
Begyndelsen af næste uge vil DHL afleverer min order/min lille kasse på 103 Kg til garage -
det alene vil være starten på en evt projekttråd...
.
Det bliver absolut ikke en tråd på det "niveau" de fleste måske har fulgt mig da jeg boede i det svenske -
jeg står ind for flere udfordringer med b.la en garage der langt fra lever op til en/min normal Saab standard.
Men jeg tager den alligevel, har bestemt mig for at Amy igen skal klare dette næste syn helt OK -
så må vi se om hun ender op med at bliver i familie, eller måske skal videre til et nyt "eventyr" på andets sted i dette danske......