Se lige her:
http://www.blocket.se/vi/8175236.htm?ca=23_3_s
En skam at man ikke lige har pengene
Mvh
Jan
9000 Aero, 1991, 4400 mil! 105.000Skr.
Redaktør: Bestyrelsen
- Jan
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
undrer mig også over hvorfor der ikke er 9000Aero sæder i den men blot læder sæder med ruskins indlæg som i 9000Griffen
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Aresdk
- SAAB-MANIAC
En skam hans hjemmeside er bund-defekt.. mon bilen er ligeså defekt?
// Martin Johansen
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.
http://Saabklub.dk - For dig der er tosset med SAAB.
- Peter
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Ovennævnte køretøj har været udbudt til salg før - for et år eller to siden. Dengang havde daværende sælger en omfattende side med fine, højopløste billeder. Og jeg garanterer: Magen til fandtes ikke. Bilen var dengang som NY nedenunder. (Nuværende sælgers billeder har jeg ikke set endnu.)
Bilen hed måske/måske ikke Aero - men blev i hvert fald KALDT Aero i en samtidig, svensk test. Kan ikke længere finde bladet, men husker tydeligt at test-kørerne havde lidt problemer med testbilen (som altså ikke nødvendigvis er identisk med denne, men samme farve og udstyr), nemlig elektriske problemer: El-sæder der ikke altid virkede, samt mærkelige fejl der løstes som ved et trylleslag, blot man slukkede for tændingen og startede motoren igen. Microsoft-genstart-princippet, altså.
Bilen hed måske/måske ikke Aero - men blev i hvert fald KALDT Aero i en samtidig, svensk test. Kan ikke længere finde bladet, men husker tydeligt at test-kørerne havde lidt problemer med testbilen (som altså ikke nødvendigvis er identisk med denne, men samme farve og udstyr), nemlig elektriske problemer: El-sæder der ikke altid virkede, samt mærkelige fejl der løstes som ved et trylleslag, blot man slukkede for tændingen og startede motoren igen. Microsoft-genstart-princippet, altså.
Den som ingen turbo har, han må køre uden bar.
- TurboAnd
- EXTREME SAAB FREAK
Kig lige på nogle af de billeder... den er slukket ren....
Anders
Står på hans side at det er en Aero, i Europa hedder det en Turbo S..www.harju.se/carweb
En liten hemsida om min 9000 Aero. OBS! Firefox och Mozilla är inte supportade för tillfället!
Kig lige på nogle af de billeder... den er slukket ren....
Anders
Anders
- TurboAnd
- EXTREME SAAB FREAK
Jeg har lige kigget noget mere på den side.. At den ikke har kørt i regn eller sne er meget muligt. Den er som ny under bilen. Det eneste rust jeg kan se er på bremseskiverne. Der er ingen rust på bolte under bilen. Det er vist det tætteste man kan komme på at købe en "ny" Saab 9000 Turbo S. Virkelig en imponerende bil, selvom den er rød 
Anders
Anders
Anders
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Ja den er satme flot. Aldrig kørt i regn eller sne! Så forstår jeg bedre hvorfor den har kørt så lidt, det efterlader vel rundt regnet 3½ dag om året til at køre Saab i når man bor i Sverige
For ikke så længe siden var der en 94 Aero til salg på blocket, til 125.000 sek der havde kørt omtrent det samme, syntes dog måske det er lige i overkanten da bilen er trods alt er 12 år gammel
For ikke så længe siden var der en 94 Aero til salg på blocket, til 125.000 sek der havde kørt omtrent det samme, syntes dog måske det er lige i overkanten da bilen er trods alt er 12 år gammel
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Efter 10 danske salt vintre
er min maltrakteret.
Det er godnok en fin slæde til 84 KKr.
Den må ha stået mange år i garagen
Den bliver dyr i afgift og KUN til sommer kørsel....
MEN den er fa¤#"¤ flot. og i den rigtige AERO røde farve
Den er i orginal SAAB appelsin huds maling :
De havde mega problemer med ujævnmaling i starten af 90 erne
Hvad med en klub bil

Efter 10 danske salt vintre
Det er godnok en fin slæde til 84 KKr.
Den må ha stået mange år i garagen
Den bliver dyr i afgift og KUN til sommer kørsel....
MEN den er fa¤#"¤ flot. og i den rigtige AERO røde farve
Den er i orginal SAAB appelsin huds maling :
De havde mega problemer med ujævnmaling i starten af 90 erne
Hvad med en klub bil
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Vi har en klub-bil, viking, en 99'er der er blevet malet færdig og snart skal have motor i igen 
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
DET tror jeg gerne på!BAAS skrev:"Bilen är aldrig körd i regn eller snö" hahahhihihihohoho
![]()
![]()
![]()
Hold da fast!
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag