3. okt 2012, 14:08
Jeg tænkte jeg ville gøre lidt ved min ogCab tråd og flytter et indlæg jeg lavede i anden tråd 17. august 2007 her over. Jeg har nemlig nyt til det jeg skriver omkring rust i ruderammen.
Her starter det gamle indlæg:
Jeg købte en 92'er sidste år og sendte den straks til pladesmeden for at få den fikset. Den har kørt hele året i Danmark siden 1996. Ud over små lakskader her og der var der selvfølgelig rust i døre og kardantunnel, men der ud over kom kom det bag på mig at A-stolpe og forvangerne der holder kofangeren var ramt..
Ud over rust havde jeg er flækket øje på hydrauliken til kalechen, men fik fremstillet nogle nye.
Se billederne.
Karsten
PS: edit efte at Edwins postede mens jeg skrev indlæg:
Jeg mener en vinterdag med høj frost er rigtig godt til en cabriolet. Nu har min kørt næste hele sit liv i Danmark hele året og det går da ud over den, men jeg har fået laver bilen fra låseblikket og frem (minus ruderamme) og påregner at skulle investere i en renovering af bagvognen til vinter eller næste vinter. Den dag ruden skal skiftes, skal der laves pladearbejde omkring denne først.
Jeg mener det er en skam at køre rundt om vinteren hvis kalechen sidder på, men den store fornøjelse (inkl lungebetændelserne) det har været at køre uden tage gennem hele sidste vinter opvejer altså mine følelser for (imod) rust.
(edit slut)