v41967 skal på langtur på lørdag
: 2. maj 2007, 22:12
Huh !!
Min mor fylder 90 år på lørdag og holder fest på Thyholm.
Jeg agter at køre i v4'eren helt fra Århus, hente min mor på hendes bopæl og køre ned til Tambohus kro, hvor festen holdes.
Der kommer mange gamle, som vil blive ellevilde over at se SA nummerpladen, som jo var bogstavbetegnelsen for Thisted politikreds.
Bl. a ved jeg at der kommer en ældre mand, som har haft mange 96'ere gennem årene. Han vil nok fælde en nostalgisk tåre når han ser den.
Det er en overraskelse. Ingen i familien tror at den er blevet færdig og køreklar. Så jeg glæder mig som et lille barn !!!!
Der er ca. 140 kilometer derop. Hvad skal jeg tage med af værktøj og reservedele, hvis jeg får et problem undervejs??
Spændebånd og kølerslanger?
Jeg tager billeder som jeg viser senere.
De lover jo godt vejr med solskin og det hele.
Konen kører senere sammen med ungerne i en nyere bil
hilsen Henning
Min mor fylder 90 år på lørdag og holder fest på Thyholm.
Jeg agter at køre i v4'eren helt fra Århus, hente min mor på hendes bopæl og køre ned til Tambohus kro, hvor festen holdes.
Der kommer mange gamle, som vil blive ellevilde over at se SA nummerpladen, som jo var bogstavbetegnelsen for Thisted politikreds.
Bl. a ved jeg at der kommer en ældre mand, som har haft mange 96'ere gennem årene. Han vil nok fælde en nostalgisk tåre når han ser den.
Det er en overraskelse. Ingen i familien tror at den er blevet færdig og køreklar. Så jeg glæder mig som et lille barn !!!!
Der er ca. 140 kilometer derop. Hvad skal jeg tage med af værktøj og reservedele, hvis jeg får et problem undervejs??
Spændebånd og kølerslanger?
Jeg tager billeder som jeg viser senere.
De lover jo godt vejr med solskin og det hele.
Konen kører senere sammen med ungerne i en nyere bil
hilsen Henning