Banner cycler

Saab Sport brochure 1125 kr

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Jan
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

Saab Sport brochure 1125 kr

11. sep 2007, 18:20

Hej alle

Så er der lige solgt en Saab Sport 1962 brochure til 1125 Skr :shock:
så har du sådan en, er det jo næsten bedre end penge i banken.
(jeg ville byde indtil 500 Skr og synes jeg ville byde højt)

Mvh
Jan

Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.

http://www.saab-brochuresamling.dk
ejnar
EXTREME SAAB FREAK

11. sep 2007, 18:41

Sidst jeg var ude på skrotten blev jeg nödig , og tog vist en sådan og törrede mig i röven med , men papiret var så blankt , jeg troer man stadigt kan se den sidste siden , så den kan du få lov til at läse (gratis)

mvh
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:

11. sep 2007, 18:53

Ejnar, må du få en hæmorride, som skal fragtes i trillebør, hvis du har tørret dig med en brochure for den ægteste SAAB af alle.. :wink:

Och nu bli jag nyfiken: Är du Svenskare som har lärt Danskt, som jag nästan har lärt mig Svenskt, eller är du Dansk invandrare?
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Jan
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

11. sep 2007, 19:31

Mange tak for din "fine" kommentar Ejnar, det må så være den dyreste aftørring du har "lavet"

Mvh
Jan
Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.

http://www.saab-brochuresamling.dk
ejnar
EXTREME SAAB FREAK

11. sep 2007, 19:58

Nej nej !, når du ser en på träffen , med röven i vejert og det står en masse rundt om , så er det ikke min nydelige röv de beundre , eller sådan at jeg säljer röv på träf , jeg er som en väkkelse-predikant som forkynder guds ord .

Spög til side , jeg er dansker som udvandrede 85 , og har nästen glemt , det går "kludermudder" i det når "Trådene" går på kryds og tvärs ( svensk dansk) jeg snakker barre svensk til hverdag med min "kone" , og det er dejligt at "snakke" dansk igen her i dette forum , og håper jeg kan få undskylde at jeg viftede med "den röde kluden" , jeg skulle aldrigt törre mig med en saab brochur , mener i ikke håndbog ?, den som brukar ligga i handskfacket i alla bilar? I så fald er det mer at kigge efter på bil-skrotten , hvor det for övrigt står mange dejlige biler .

Jeg kan gerne spille rollen som "öjn og öre" hvis i leder efter nogot , jeg er ikke expert på saab,s modeller selv om jeg har kört en tre-cyl saab sport med tre karbutatore (herregårdsvogn) , for övrigt skal svigerfar ha nogle to cyl og gear-kasser liggende et sted og en V-4 på 2 L men det er ingen "saab" selv om den ligner (sitter i transit)

mvh

Tilbage til "Off Topic !!!"