Sort og lav
Redaktør: Bestyrelsen
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Sort og lav
Lige et hurtigt billede af dyret, skal nok få taget nogle ordentlige billeder
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Sort og lav
Damn jeg fand ud af det
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Sort og lav
Flot bil
Er kofangerne fra Realcar?
MVH Mads
Er kofangerne fra Realcar?
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Sort og lav
Mmm nej den forreste er flikket sammen af underdelen fra en af de store 9-5ere med tågelygter, den bageste er noget 9-3 med en underlæbe på, garanterer at der ikke er en mage til. Hehe
Eller det tror jeg i al fald ik !
Eller det tror jeg i al fald ik !
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Sort og lav
Senest rettet af TBE 15. jun 2012, 14:48, rettet i alt 1 gang.
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Sort og lav
Aha hjemmesløjd. Det ser da helt godt ud. Det er ikke altid man slipper lige godt fra den slags styksammenværk.
MVH Mads
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Sort og lav
Haha nej. Men sys nu oz det blev godt
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Sort og lav
Skal dog sige med det samme at jeg ikke kan ta æren for ombygningen af kofangeren. Er for doven til at gide lige nøjagtig den slags, vil hellere rode bagved den som jeg så oz gør eftertrykkeligt nu......
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Sort og lav
Den er da fed
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Sort og lav
Ja skal lige ha leget lidt med de 8 x19 jeg har til at stå, trækker dem lige i en gang kulfiber-folie. Har lavet en test og det funker, det er vildt fedt med fælge i "Kulfiber Look"
Kræver dæleme bare noget tålmodighed, bliver lavet i 1 stykke, så ingen lorte samlinger af nogen art
Kræver dæleme bare noget tålmodighed, bliver lavet i 1 stykke, så ingen lorte samlinger af nogen art
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- AndersBr
- SAAB FREAK
Indlæg
Sort og lav
Den front kræver vis en del ruteplanlægning for ikke at "rage" den af ved det første bump
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Rager lige så langt ud, som på de første og900. - Ligner underlæben på et forkælet og utilfreds barn, eller "neger" læbe. Eller endda et meget fornærmet negerbarn!
Mvh. Thomas, Medlem nr. 710
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
9000 CS 2.0i 1997
99 Turbo, 1980
og9-3 SE 2.0 LPT aut. 1999
og900S LPT 1993
9000 T85 rosenkvartz
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Nah nu har jeg kørt i vold sænkede biler i 25 år så det går okay
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
I øvrigt rager kofangeren ikke en mm længere ud en originalen
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Det er så første hug med kulfiber folie, fuck hvor er det svært at arbejde med....
Specielt når Kulfiberen skal trækkes i alle mulige retninger og egentlig er alt alt for kort !
Uploaded with ImageShack.us[img]
Specielt når Kulfiberen skal trækkes i alle mulige retninger og egentlig er alt alt for kort !
Uploaded with ImageShack.us[img]
Senest rettet af TBE 13. jun 2012, 03:47, rettet i alt 1 gang.
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Så må du da lige supplere med sådan en her:
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-SAAB-SCAN ... 33766799b3
MVH Mads
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-SAAB-SCAN ... 33766799b3
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Fedt projekt
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Nah Jensen er ik så vild med al den reklame, og da slet ik for en lastbil
Senest rettet af TBE 13. jun 2012, 03:49, rettet i alt 1 gang.
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Men ørnen i Saab emblemet er til gengæld mega fed. Stilen hedder vist bare sort og lettere "Gangsta" :aliensunglasses
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Njae det er nu multi meget på begynder stadiet, og det tar hulens lang tid at få ordentlig når man er lidt "Krakilsk"
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Tak for det...
Ja det er i hvert tilfælde noget der kan få mit temperament i kog ind i mellem. Det er bestemt ik altid det vil som jeg vil !
Men ingen tvivl om at øvelse gør mester..
Har oz hurtigt fundet ud af at der er lige så stor forskel på folier som på alt mulig andet, oz her følges pris og kvali ad......
Ja det er i hvert tilfælde noget der kan få mit temperament i kog ind i mellem. Det er bestemt ik altid det vil som jeg vil !
Men ingen tvivl om at øvelse gør mester..
Har oz hurtigt fundet ud af at der er lige så stor forskel på folier som på alt mulig andet, oz her følges pris og kvali ad......
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Der findes masser af fine emblemer, der sikkert vil passe til dit sorte look:
http://www.google.dk/search?q=saab+deca ... 79&bih=743
http://www.google.dk/search?q=saab+deca ... 79&bih=743
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Eyee der er da nogle ret fede imellem dem !!
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Men som vi snakkede om kan der måske være forskel i længden på dyserne, men det er da til at finde ud af
Tonny
Tonny
Senest rettet af TBE 23. jun 2012, 17:14, rettet i alt 3 gange.
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
8X16" MB fælge på Saabèn monteret med 225/50-16 Hold nu kæft en ballon der er på dem, men mega bred hvilket var målet
De skal self pilles af igen og gøres i stand
Uploaded with ImageShack.us[img]
De skal self pilles af igen og gøres i stand
Uploaded with ImageShack.us[img]
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Jo men skal lige flytte bilen så, der er et hegn i vejen.........
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Ja de sidder skævt, men det er bare en test, skulle finde på noget andet end det alle andre har......
Det skal self lige trækkes i læder så det passer til det andet rat jeg har..
Uploaded with ImageShack.us
Det skal self lige trækkes i læder så det passer til det andet rat jeg har..
Uploaded with ImageShack.us
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Uploaded with ImageShack.us[img]
Kanterne på urene skal naturligvis oz være sorte i stedet for sølvgrå.....
Uploaded with ImageShack.us[img]
Kanterne på urene skal naturligvis oz være sorte i stedet for sølvgrå.....
Senest rettet af TBE 24. jun 2012, 09:11, rettet i alt 1 gang.
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Fik sq da handlet RH rullerne, holdt oz hårdt. Nu skal jeg oz ha bygget skærme oven i alt det andet. Det går godt ude i 17ende sandrevle
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Det er splitfælge de kan skilles ad der. Dvs at stål kanterne kan skiftes hvis man skulle få brug for det, eksempelvis hvis man er så uheldig at smadre en fælg, eller til en endnu større kant..
Men de er vist store nok 10X17 i bag og 8½X17 i for
Men de er vist store nok 10X17 i bag og 8½X17 i for
Senest rettet af TBE 24. jun 2012, 00:44, rettet i alt 1 gang.
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
OG JA på biler fra før 1997 må man rent faktisk deaktivere eller direkte fjerne airbaggen. Så vil systemet fejlmelde ja, men lur mig om ik jeg kan snyde det med en modstand direkte over stikket !
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
- P.O
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
det var sådanne RH fælge jeg havde på min vectra 4x4 turbo 8 1/2"x17"TBE skrev:Det er splitfælge de kan skilles ad der. Dvs at stål kanterne kan skiftes hvis man skulle få brug for det, eksempelvis hvis man er så uheldig at smadre en fælg, eller til en endnu større kant..
Men de er vist store nok 10X17 i bag og 8½X17 i for
Follow Me
Har nu
Saab 9-5 2,3 2004 Troll-R
Saab 9-5 2,3 2004 Aero
Saab 9-5 2,3 2003 Biopower
Åbne din SID
Tech 2 tester
Ring 28499477
Har nu
Saab 9-5 2,3 2004 Troll-R
Saab 9-5 2,3 2004 Aero
Saab 9-5 2,3 2003 Biopower
Åbne din SID
Tech 2 tester
Ring 28499477
- TBE
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Ja det er en mega lækker fælg, tror måske lige det er det der skal til for at gøre en temmelig "konservativ og kedelig" 900T til en arrig små-bred satan...........
NG 900T Low Wide`n Cranky
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring
Snart
T4 AR/60/58 eller T70 AR/70/84, "Horn-Manifold" 400 Cellers Metalcat , Extern WG, Wus Ventil, 3 bar`s map. E Boost 2 Styring, 3"/2½" Udstødning, 630ml, Wallbro 255, Forge Blow, FMIC, CF Motor-Styring