Saab 9-5 2.3 turbo T19 turbo - ny styring med SUCCES :)
Redaktør: Bestyrelsen
- jesperbertram
- SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg
Saab 9-5 2.3 turbo T19 turbo - ny styring med SUCCES :)
Så nåede min 9-5 er endelig op over 300 hk - ud fra tal 329 hk og 429 nm - takker Casper Fischer for at ha sat mig i kontakt med Peter Olsen flink gut lidt nord fra Randers. Så kan varmt anbefales. Styring i en T7 skal killes men når den killes rigtig så kommer det sku til at spille - godt killet Peter . booster 1.6 bar og holder 1.2bar. Opsæt 19T turbo, T5 turbo knaster, 21/2" bsr udstødning, åben kn filter, strammere actuator, røde aero dyser med 4 bars benzin trygs regulator, dyser trimmet ud med en 7 % yderligere grænse for ikke at de sku stå åbne hele tiden samt ha en sikkerheds margin, aero sachs koblins kit - er ved at konstruere ny indsugning med 56 mm indvendig dim, pt kører jeg med original aero indsugnings grenrør 42 mm - sku give bedre flow og mere luft til turbo så håber på lidt gratis effekt her . Ved udskift af dyser til feks siemens 630 ml kan min effekt komme noget højere op .....
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Saab 9-5 2.3 turbo T19 turbo - ny styring med SUCCES :)
Er T7 styrringen sat ud af spil og erstattet af anden? og hvilken?
Eller er der tale om udskiftet software i samme styrring
Er stemplerne udskiftet? da du ellers kommer tæt på deres max grænse.
Eller er der tale om udskiftet software i samme styrring
Er stemplerne udskiftet? da du ellers kommer tæt på deres max grænse.
- P.O
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Saab 9-5 2.3 turbo T19 turbo - ny styring med SUCCES :)
T7 er reetableret og efter bleeder ventil er afmonteret. Så det er 100% T7 der styre.
Den lavede 294 hk med Bleeder ventil men kunne ikke holde trykket.
Og den er markant hurtigere nu. Ja vi er ude på det sidste hvad stemplerne kan holde til.
Men der er lidt i nu i de dysser.
Skal dog sige at jeg ikke var alene om det. Lars K. ( Britt&Lars)er blandet dybt ind i det.
Den kom til at køre godt.
Den lavede 294 hk med Bleeder ventil men kunne ikke holde trykket.
Og den er markant hurtigere nu. Ja vi er ude på det sidste hvad stemplerne kan holde til.
Men der er lidt i nu i de dysser.
Skal dog sige at jeg ikke var alene om det. Lars K. ( Britt&Lars)er blandet dybt ind i det.
Den kom til at køre godt.
Follow Me
Har nu
Saab 9-5 2,3 2004 Troll-R
Saab 9-5 2,3 2004 Aero
Saab 9-5 2,3 2003 Biopower
Åbne din SID
Tech 2 tester
Ring 28499477
Har nu
Saab 9-5 2,3 2004 Troll-R
Saab 9-5 2,3 2004 Aero
Saab 9-5 2,3 2003 Biopower
Åbne din SID
Tech 2 tester
Ring 28499477