SAAB 9-3 Serie No. 041520
Redaktør: Bestyrelsen
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Frank
UHHH, hvor ser det bare godt ud, der er noget at lære af. Mit projekt motorskift er det rene sjusk i forhold til din Dog er der der kælet lidt for bolte og skruer med lidt kobberfedt og bremserne er renoverede hele vejen.
Hoved grunden til jeg skriver er, din akuator sidder på et beslag, kunne jeg overtale dig til at tage et billede, så jeg kan se det i samme retning som akslen i akuatoren? Da jeg er nødt til at fabrikere et selv til min 19T, beslaget manglede nemlig, da jeg købte den.
Pft og venlig hilsen
Claus
UHHH, hvor ser det bare godt ud, der er noget at lære af. Mit projekt motorskift er det rene sjusk i forhold til din Dog er der der kælet lidt for bolte og skruer med lidt kobberfedt og bremserne er renoverede hele vejen.
Hoved grunden til jeg skriver er, din akuator sidder på et beslag, kunne jeg overtale dig til at tage et billede, så jeg kan se det i samme retning som akslen i akuatoren? Da jeg er nødt til at fabrikere et selv til min 19T, beslaget manglede nemlig, da jeg købte den.
Pft og venlig hilsen
Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- Viggen
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Frank.
Jeg følger med stor interesse med i dit 9-3 projekt.
Desværre kommer der ingen billeder med i dine sidste indlæg. Det sidste med billeder var dem med gule Koni-dæmpere og specialværktøj.
Er det mon kun på min PC, det går galt.
SAAB hilsen Ole
Jeg følger med stor interesse med i dit 9-3 projekt.
Desværre kommer der ingen billeder med i dine sidste indlæg. Det sidste med billeder var dem med gule Koni-dæmpere og specialværktøj.
Er det mon kun på min PC, det går galt.
SAAB hilsen Ole
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Ole og Frank
Det er vist ens for os alle, i går kune jeg fint se billederne, det kan jeg ikke i dag
Venlig hilsen
Claus
Det er vist ens for os alle, i går kune jeg fint se billederne, det kan jeg ikke i dag
Venlig hilsen
Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Rigtig mange tak for de fine ord, der er også lagt et par timer i det. Måske mere
- Du er også velkommen til at lægge nogle billeder af, så vi kan følge med Altid sjovt, at se hvad folk bruger deres fritid på hjemme i garagen
Angående billeder, jeg sætter ny film i og fyre nogle billeder afsted til dig Har du en mail, de skal lande til?
Hej ClausClausSAAB skrev:Hej Frank
UHHH, hvor ser det bare godt ud, der er noget at lære af. Mit projekt motorskift er det rene sjusk i forhold til din Dog er der der kælet lidt for bolte og skruer med lidt kobberfedt og bremserne er renoverede hele vejen.
Hoved grunden til jeg skriver er, din akuator sidder på et beslag, kunne jeg overtale dig til at tage et billede, så jeg kan se det i samme retning som akslen i akuatoren? Da jeg er nødt til at fabrikere et selv til min 19T, beslaget manglede nemlig, da jeg købte den.
Pft og venlig hilsen
Claus
Rigtig mange tak for de fine ord, der er også lagt et par timer i det. Måske mere
- Du er også velkommen til at lægge nogle billeder af, så vi kan følge med Altid sjovt, at se hvad folk bruger deres fritid på hjemme i garagen
Angående billeder, jeg sætter ny film i og fyre nogle billeder afsted til dig Har du en mail, de skal lande til?
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det ved at være noget tid siden sidst
- Hvordan gik det med krigs malingen? Blev det et hit? Meget gerne lidt billeder af det
Beklager meget med billederne, det er mig og onedrive som ikke helt er enig om hvordan tingene skal køre over computeren haha
Hej OleViggen skrev:Hej Frank.
Jeg følger med stor interesse med i dit 9-3 projekt.
Desværre kommer der ingen billeder med i dine sidste indlæg. Det sidste med billeder var dem med gule Koni-dæmpere og specialværktøj.
Er det mon kun på min PC, det går galt.
SAAB hilsen Ole
Det ved at være noget tid siden sidst
- Hvordan gik det med krigs malingen? Blev det et hit? Meget gerne lidt billeder af det
Beklager meget med billederne, det er mig og onedrive som ikke helt er enig om hvordan tingene skal køre over computeren haha
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Så er de sidste olie / vandrør klar til montering på Mits turboen.
- Husk at påfylde olie til turboen, inden tilslutning. Her med gjort
Havde ikke lige original centrerings dorn til kobling. Så laver vi bare selv en. 0% slup i den. 100% centret Viggen kobling
Så kom växellåda på
Så er det slut med slatten gearskifte og løs gearled. Dælme rart at skrue i, når det er nyt
Puha, så kom bæstet endelig i med ny Mits turbolader, ny gearkasse, ny kæde sæt, nye lejer, ny Viggen kobling, Nye pakninger, rengjort motor inkl olie køler, ny IC osv osv
- Husk at påfylde olie til turboen, inden tilslutning. Her med gjort
Havde ikke lige original centrerings dorn til kobling. Så laver vi bare selv en. 0% slup i den. 100% centret Viggen kobling
Så kom växellåda på
Så er det slut med slatten gearskifte og løs gearled. Dælme rart at skrue i, når det er nyt
Puha, så kom bæstet endelig i med ny Mits turbolader, ny gearkasse, ny kæde sæt, nye lejer, ny Viggen kobling, Nye pakninger, rengjort motor inkl olie køler, ny IC osv osv
Senest rettet af Nanki 20. jul 2015, 14:31, rettet i alt 3 gange.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Frank
Det ser rigtigt godt ud og jeg forstår rigtigt godt dit "Puha" der er bare mange ting, der skal huskes, jeg har jo lige været samme omgang igennem, dog langt fra så gennemført som dit, desværre.
Har du et fif til, hvordan gearstangen skal monteres, jeg kan ikke få min til at gå i 5. gear det er ligesom gearstangen ikke kan komme langt nok op.
Venlig hilsen
Claus
Det ser rigtigt godt ud og jeg forstår rigtigt godt dit "Puha" der er bare mange ting, der skal huskes, jeg har jo lige været samme omgang igennem, dog langt fra så gennemført som dit, desværre.
Har du et fif til, hvordan gearstangen skal monteres, jeg kan ikke få min til at gå i 5. gear det er ligesom gearstangen ikke kan komme langt nok op.
Venlig hilsen
Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
så skal man kører olietrykke op med startmotor inden man starter op 100%
http://www.gikturbo.se/montering-av-bytesturbo.html
Jeg kender ikke mange, selv med svenske normer -
som "koster på sig" en helt ny gearkasse
Men du, hvem var det nu der engang der fortalte mig, -
at jeg skulle passe på fordi at museét var ude og lede efter biler som skulle "hjem" igen
Husk dog lige på at enligt GIK's hjemmeside -
så skal man kører olietrykke op med startmotor inden man starter op 100%
http://www.gikturbo.se/montering-av-bytesturbo.html
Slet slet ikke dårligt du.
Jeg kender ikke mange, selv med svenske normer -
som "koster på sig" en helt ny gearkasse
:mrcool
Men du, hvem var det nu der engang der fortalte mig, -
at jeg skulle passe på fordi at museét var ude og lede efter biler som skulle "hjem" igen
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Nu ved jeg ikke, hvordan du har afmonteret dit skiftesystem, men formoder at du har taget en 13 fast nøgle med skrald i og løsenet den ude i motorrummet.
Jeg har ikke grundindstillet mit skifte system endnu, men kommer. Ifølge WIS så gearkassen låses i 4 gear og det samme med gearkonsollen inde i bilen.
Når min gamle 900 (1994 NG) ikke rigtig vil i gear, så gør jeg følgende:
- Sluk bilen
- sæt den i bag gear
- Løsen 13mm ude på gearskifteren i motor rummet.
- Sæt dig ind i bilen og pres den godt tilbage imod bak gear. Evt få en til at spænde møtrikken ude i motor rummet og wupti så køre den som farbrikken igen i alle gear.
Hvordan er den at få i bak gear?
Hej Claus.ClausSAAB skrev:Hej Frank
Det ser rigtigt godt ud og jeg forstår rigtigt godt dit "Puha" der er bare mange ting, der skal huskes, jeg har jo lige været samme omgang igennem, dog langt fra så gennemført som dit, desværre.
Har du et fif til, hvordan gearstangen skal monteres, jeg kan ikke få min til at gå i 5. gear det er ligesom gearstangen ikke kan komme langt nok op.
Venlig hilsen
Claus
Nu ved jeg ikke, hvordan du har afmonteret dit skiftesystem, men formoder at du har taget en 13 fast nøgle med skrald i og løsenet den ude i motorrummet.
Jeg har ikke grundindstillet mit skifte system endnu, men kommer. Ifølge WIS så gearkassen låses i 4 gear og det samme med gearkonsollen inde i bilen.
Når min gamle 900 (1994 NG) ikke rigtig vil i gear, så gør jeg følgende:
- Sluk bilen
- sæt den i bag gear
- Løsen 13mm ude på gearskifteren i motor rummet.
- Sæt dig ind i bilen og pres den godt tilbage imod bak gear. Evt få en til at spænde møtrikken ude i motor rummet og wupti så køre den som farbrikken igen i alle gear.
Hvordan er den at få i bak gear?
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Rigtig fin og veludført side Plankan. Det var også min tanke at lade den pumpe godt med olie tryk nogle gange og så tage det store træk med at få liv i hende
- Jeg fandt lige denne fra en tidligere 9-5 B235R motor jeg havde på lager, farbriks ny.
Køre dog lidt efter min egen overbesning om, at af med stikket til tændspolen.
Kør på starteren til olie lampe går ud.
Vendt lidt.
Kør på starter igen.
Sæt stikket på.
Start bæstet og lade den stå i tomgang. Gerne til den bliver drift varm og termostat har åbnet et par gange.
Kør ca. 1200 - 1500 km skift olie og filter.
Fremafrettet vil olie skift intervallerne være 5-7500km. Gearkasse olie hvert 4 år sammen med kølervæske og bremse hvert 2 år Ingen longelifte servie her
Det var måske også en smule overdrevet med farbriks ny gearkasse, men SAAB's nye webside havde en på lager med ekstra rabat en kort periode. Så jae hvorfor ikke springe ud i det
Den gamle vil blive tjekket op, havde en meget svag mislyd ved 100-105km/t. Tror det er en af rulle lejerne som er kaput Billeder kommer.
- Må indrømme at der er nok lagt en del mere omsorg og kærlighed i bilen, end forventet fra start. Der skulle den bare lige have Aero kofanger og lidt lister her og der, men se nu hvordan den står et år sener efter hånden
plankan skrev:Husk dog lige på at enligt GIK's hjemmeside -
så skal man kører olietrykke op med startmotor inden man starter op 100%
http://www.gikturbo.se/montering-av-bytesturbo.html
Slet slet ikke dårligt du.
Jeg kender ikke mange, selv med svenske normer -
som "koster på sig" en helt ny gearkasse
:mrcool
Men du, hvem var det nu der engang der fortalte mig, -
at jeg skulle passe på fordi at museét var ude og lede efter biler som skulle "hjem" igen
Rigtig fin og veludført side Plankan. Det var også min tanke at lade den pumpe godt med olie tryk nogle gange og så tage det store træk med at få liv i hende
- Jeg fandt lige denne fra en tidligere 9-5 B235R motor jeg havde på lager, farbriks ny.
Køre dog lidt efter min egen overbesning om, at af med stikket til tændspolen.
Kør på starteren til olie lampe går ud.
Vendt lidt.
Kør på starter igen.
Sæt stikket på.
Start bæstet og lade den stå i tomgang. Gerne til den bliver drift varm og termostat har åbnet et par gange.
Kør ca. 1200 - 1500 km skift olie og filter.
Fremafrettet vil olie skift intervallerne være 5-7500km. Gearkasse olie hvert 4 år sammen med kølervæske og bremse hvert 2 år Ingen longelifte servie her
Det var måske også en smule overdrevet med farbriks ny gearkasse, men SAAB's nye webside havde en på lager med ekstra rabat en kort periode. Så jae hvorfor ikke springe ud i det
Den gamle vil blive tjekket op, havde en meget svag mislyd ved 100-105km/t. Tror det er en af rulle lejerne som er kaput Billeder kommer.
Jeg må nok heller holde et par gader fra SAAB Car Museum, så de ikke tror deres bil er blevet stjålet haha, you too PlankanMen du, hvem var det nu der engang der fortalte mig, -
at jeg skulle passe på fordi at museét var ude og lede efter biler som skulle "hjem" igen
- Må indrømme at der er nok lagt en del mere omsorg og kærlighed i bilen, end forventet fra start. Der skulle den bare lige have Aero kofanger og lidt lister her og der, men se nu hvordan den står et år sener efter hånden
Senest rettet af Nanki 31. maj 2015, 16:22, rettet i alt 2 gange.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Ja, hvor har jeg hørt den før ...........Nanki skrev:Må indrømme at der er nok lagt en del mere omsorg og kærlighed i bilen, end forventet fra start.
Der skulle den bare lige have Aero kofanger og lidt lister her og der, men se nu hvordan den står et år sener efter hånden
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Samme her Det tager ikke mere end et par dage at fikse.. 1 år sener bilen har været to tal adskilt og samlet igen
- Personligt så kan jeg ikke lade være. Hyggen ved at stå og nusse om en god Griffen i garagen er noget alle mennesker burde opleve. Se hvordan tingene bare passer sammen og hvor relativt nemt det er at skrue i kontra fx vw / audi
Jeg leger lidt med tanken om en anden bil som næste projekt, men hvilken
plankan skrev:Ja, hvor har jeg hørt den før ...........Nanki skrev:Må indrømme at der er nok lagt en del mere omsorg og kærlighed i bilen, end forventet fra start.
Der skulle den bare lige have Aero kofanger og lidt lister her og der, men se nu hvordan den står et år sener efter hånden
Samme her Det tager ikke mere end et par dage at fikse.. 1 år sener bilen har været to tal adskilt og samlet igen
- Personligt så kan jeg ikke lade være. Hyggen ved at stå og nusse om en god Griffen i garagen er noget alle mennesker burde opleve. Se hvordan tingene bare passer sammen og hvor relativt nemt det er at skrue i kontra fx vw / audi
Jeg leger lidt med tanken om en anden bil som næste projekt, men hvilken
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
hej Frank
Tusind tak for rådet, nu kan jeg også køre i 5. gear, det er jo rart når man skal ud på en 383km tur om 7 timer
Venlig hilsen
Claus
Tusind tak for rådet, nu kan jeg også køre i 5. gear, det er jo rart når man skal ud på en 383km tur om 7 timer
Venlig hilsen
Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
- Det må man sige ja til
Jeg har selv kørt fra Horsens til Ringkøbing i 4 gear på motorvej da jeg købte min NG900. Den var fejl justeret i gearskifte. Plus halvdelen af lyset i speedometret ikke virkede
Men er glad for, at du kunne bruge det til noget
Hejsa ClausClausSAAB skrev:hej Frank
Tusind tak for rådet, nu kan jeg også køre i 5. gear, det er jo rart når man skal ud på en 383km tur om 7 timer
Venlig hilsen
Claus
- Det må man sige ja til
Jeg har selv kørt fra Horsens til Ringkøbing i 4 gear på motorvej da jeg købte min NG900. Den var fejl justeret i gearskifte. Plus halvdelen af lyset i speedometret ikke virkede
Men er glad for, at du kunne bruge det til noget
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Nej nej
Bilen er stor set færdig. Motor har været startet op og test kørt ( 5km) uden problemer Nu er der kun sporing, polering og bundskjolde så er vi ready for takeoff
Sidder og grupbler lidt over billede uploade her på SKD.
- Jeg har tidligere brugt Onedrive, men det er også lavet om så jeg ikke kan få det til at virke
Har ellers masser af fantastiske billeder som jeg gerne vil dele med offentlighenden
What's up Mr. SAABplankan skrev:Hey.......
What's up - long time no news
Du er vel ikke gået i graven med dit projekt
Nej nej
Bilen er stor set færdig. Motor har været startet op og test kørt ( 5km) uden problemer Nu er der kun sporing, polering og bundskjolde så er vi ready for takeoff
Sidder og grupbler lidt over billede uploade her på SKD.
- Jeg har tidligere brugt Onedrive, men det er også lavet om så jeg ikke kan få det til at virke
Har ellers masser af fantastiske billeder som jeg gerne vil dele med offentlighenden
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Godt se at du stadievæk er med os her
Jeg fik denne site rek. til billede upload:
www.postimage.org
Har brugt den nu et par måneder og den ser ud til at fungere oki
så bare se til at få dine billeder "ud" til os andre
Jeg fik denne site rek. til billede upload:
www.postimage.org
Har brugt den nu et par måneder og den ser ud til at fungere oki
så bare se til at få dine billeder "ud" til os andre
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Beklager meget, at der ikke har været opfyldning på værket :/
- Men her kommer lidt friske billeder og slutresultatet af næsten et års arbejde i garagen Enjoy it.
- Men her kommer lidt friske billeder og slutresultatet af næsten et års arbejde i garagen Enjoy it.
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Den er blevet nydelig
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Rigtig mange tak for de rigtig fine ord
Vi kan skam også en smule her i det vestjyske
Hej MadsJensen skrev:Nøj, en ægte Vestjysk Aeroviggen
+1 herfra og Thumbsup og Upvote og hvad det nu hedder det hele
MVH Mads
Rigtig mange tak for de rigtig fine ord
Vi kan skam også en smule her i det vestjyske
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
- Man kan ikke lade være med, at trække en smule på smilebåndet når man ser resultatet af en arbejde Den er jo gået hen og blevet helt okay pæn som vi siger her i det vestjyske Vi er jo ikke så meget for at rose os selv
Museet i Trollhättan
- Er så småt ved at planlægge en dag eller to i Trollhättan, for at få taget et par billeder inden de piller alle skilte ned osv der oppe :/
Men fremtidsplanen er at den nok forbliver i min garage i en del år endnu Med en lille overraskelse i ærmet.
Forresten Tillykke med 9-5'eren. Sikke et fund du har gjort der. Med masser af lækkert udstyr og i den flotte blå farve Hvordan kan det være, at du skulle have sådan en til familien
Faktisk rigtig dejligt at se den på alle 4 hjul igenplankan skrev:Stort T-lykke
Så kom den endelig ned på alle 4 igen -
den känslan kender jeg godt selv
Så hvad skal der ske nu -
skal den lige direkte til museet i Trollhättan el
- Man kan ikke lade være med, at trække en smule på smilebåndet når man ser resultatet af en arbejde Den er jo gået hen og blevet helt okay pæn som vi siger her i det vestjyske Vi er jo ikke så meget for at rose os selv
Museet i Trollhättan
- Er så småt ved at planlægge en dag eller to i Trollhättan, for at få taget et par billeder inden de piller alle skilte ned osv der oppe :/
Men fremtidsplanen er at den nok forbliver i min garage i en del år endnu Med en lille overraskelse i ærmet.
Forresten Tillykke med 9-5'eren. Sikke et fund du har gjort der. Med masser af lækkert udstyr og i den flotte blå farve Hvordan kan det være, at du skulle have sådan en til familien
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hejsa
Rigtig mange tak
troels skrev:Ser sgu godt ud.
Mvh
Troels
Hejsa
Rigtig mange tak
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
- Jaee det går da den vej Tjek de sidst nye billedere
HejsaRuneTonnesen skrev:Den er blevet nydelig
- Jaee det går da den vej Tjek de sidst nye billedere
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Rigtig stor tak til Brandt’s Bilpleje ved Linda :mrcool
- Og jeg som troede at den ikke kunne komme til at skinne mere end den allerede gjorde :I Sikke et flot stykke arbejde du har gjort. Stor ros her fra!
Nej hov vent. Hvad er nu det :O En 9-3SS MY05 1.8T
Familien er samlet for første gang
- Og jeg som troede at den ikke kunne komme til at skinne mere end den allerede gjorde :I Sikke et flot stykke arbejde du har gjort. Stor ros her fra!
Nej hov vent. Hvad er nu det :O En 9-3SS MY05 1.8T
Familien er samlet for første gang
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
så er du/i da velkommen til at tanke op med kaffet etc etc på vejen videre....
Hehe, ja se nu er du vist nok fanget ser jeg -
mere vil have endnu mere
Jo takker -
det er også et lækkert stykke maskine
Ja sig det, nogle gange så er nok bare nok -
og da jeg så billederne på den, ja så vidste jeg at den skulle jeg bare have
En kombination af farven stolene og så at det er den store Biopower
Jamen hvis vejen er her forbi -Nanki skrev:Museet i Trollhättan
- Er så småt ved at planlægge en dag eller to i Trollhättan,
for at få taget et par billeder inden de piller alle skilte ned osv der oppe :/
så er du/i da velkommen til at tanke op med kaffet etc etc på vejen videre....
Nanki skrev:Men fremtidsplanen er at den nok forbliver i min garage i en del år endnu
Med en lille overraskelse i ærmet.
Hehe, ja se nu er du vist nok fanget ser jeg -
mere vil have endnu mere
Nanki skrev:Forresten Tillykke med 9-5'eren.
Sikke et fund du har gjort der. Med masser af lækkert udstyr og i den flotte blå farve
Jo takker -
det er også et lækkert stykke maskine
Nanki skrev:Hvordan kan det være, at du skulle have sådan en til familien
Ja sig det, nogle gange så er nok bare nok -
og da jeg så billederne på den, ja så vidste jeg at den skulle jeg bare have
En kombination af farven stolene og så at det er den store Biopower
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det har været oppe og vende her i Danmark om vi skulle til at køre på Biopower i stedet for det traditionelle Oktan 92 / 95.
Det har for en del år siden, været på tale om vi skulle skifte over som svenskerne gjorde. Men det blev et nej i sin tid fra politikerne. Desværre
Hvor langt køre sådan en Biopower endelig længere pr/l liter i forhold til en benzin model i virkeligheden?plankan skrev:Jamen hvis vejen er her forbi -Nanki skrev:Museet i Trollhättan
- Er så småt ved at planlægge en dag eller to i Trollhättan,
for at få taget et par billeder inden de piller alle skilte ned osv der oppe :/
så er du/i da velkommen til at tanke op med kaffet etc etc på vejen videre....
Takker for gæstfriheden Jeg skal nok lige give et brøl fra mig når turen går den vej ned over. Altid en fornøjelse
Nanki skrev:Men fremtidsplanen er at den nok forbliver i min garage i en del år endnu
Med en lille overraskelse i ærmet.
Hehe, ja se nu er du vist nok fanget ser jeg -
mere vil have endnu mere
Det må vi jo nok indrømme, at man bliver opslugt af historien med SAAB og deres rødder. Ret fascinerende når man begynder at kan se en sammenhæng i deres udvikling og forstår deres måde at tænke og designe på
Nanki skrev:Forresten Tillykke med 9-5'eren.
Sikke et fund du har gjort der. Med masser af lækkert udstyr og i den flotte blå farve
Jo takker -
det er også et lækkert stykke maskine
Nanki skrev:Hvordan kan det være, at du skulle have sådan en til familien
Ja sig det, nogle gange så er nok bare nok -
og da jeg så billederne på den, ja så vidste jeg at den skulle jeg bare have
En kombination af farven stolene og så at det er den store Biopower
Det har været oppe og vende her i Danmark om vi skulle til at køre på Biopower i stedet for det traditionelle Oktan 92 / 95.
Det har for en del år siden, været på tale om vi skulle skifte over som svenskerne gjorde. Men det blev et nej i sin tid fra politikerne. Desværre
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Rigtig mange tak
K.Hansen skrev:Den er blevet rigtig flot
Rigtig mange tak
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Miljøvenligt og sjover at køre, hvad mere kan man ønske sig
Ren nysekrighed.
- Har du hørt om problemer med benzinen, hvis den får lov at "stå for længe"?
Har hørt at den biomasse godt kan ud hvilke en form for alger i tanken? Er det noget i døjer med der oppe i Sverige ?
plankan skrev:Længere ...........Nanki skrev: Hvor langt køre sådan en Biopower endelig "længere" pr/l liter i forhold til en benzin model i virkeligheden?
Nej der er vist noget du har misforstået der
De går ikke længere, men meget sjovere der imod
Miljøvenligt og sjover at køre, hvad mere kan man ønske sig
Ren nysekrighed.
- Har du hørt om problemer med benzinen, hvis den får lov at "stå for længe"?
Har hørt at den biomasse godt kan ud hvilke en form for alger i tanken? Er det noget i døjer med der oppe i Sverige ?
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Godaften Frank
Plankan har desværre valgt at trække sig fra forummet her. Regin her oprettet en FB profil, hvor han kan findes under navnet Regin Hansen, hvis du skulle have lyst til at komunikere med ham.
Venlig hilsen
Claus
Plankan har desværre valgt at trække sig fra forummet her. Regin her oprettet en FB profil, hvor han kan findes under navnet Regin Hansen, hvis du skulle have lyst til at komunikere med ham.
Venlig hilsen
Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det var da en skam :/
- ellers utrolige informationer han kunne diske op med samt kanon gode input
Det kan da være lille reminder om, at det kunne måske lokke flere folk ind i debatten, hvis billede-up load vat letter
- ellers utrolige informationer han kunne diske op med samt kanon gode input
Det kan da være lille reminder om, at det kunne måske lokke flere folk ind i debatten, hvis billede-up load vat letter
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Seniorsergent
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Jeg er 100% enig med dig om, at billedupload burde være lettere, men omvendt er jeg helt sikker på, at det ikke har noget med Plankan/Regins "fravær" at gøre.Nanki skrev: Det kan da være lille reminder om, at det kunne måske lokke flere folk ind i debatten, hvis billede-up load vat letter
Sláinte
Mick
Mick
- Nilau
- ULTRA SAAB FREAK
Indlæg
Der er adskillige Regin Hansen på FB. Hved du hvilken én af dem han er?
MVH.
Nilau
Hej Claus...ClausSAAB skrev:Godaften Frank
Plankan har desværre valgt at trække sig fra forummet her. Regin her oprettet en FB profil, hvor han kan findes under navnet Regin Hansen, hvis du skulle have lyst til at komunikere med ham.
Venlig hilsen
Claus
Der er adskillige Regin Hansen på FB. Hved du hvilken én af dem han er?
MVH.
Nilau
9-5 2,3T Vector SportCombi 2002 [Maptun Stage 1]
- kobbernagel
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hvis du leder lidt, er der en Regin Hansen der har et fint billede af en Saab 9-5 som profilbillede
Jeg går ud fra at det er ham, men han har ikke accepteret min venneanmodning endnu (Det kan jeg så tænke lidt over...)
Jeg går ud fra at det er ham, men han har ikke accepteret min venneanmodning endnu (Det kan jeg så tænke lidt over...)
Saab 9-5 2.0T Hirch 2008 - solgt
Skoda Citigo 2014
Opel Grandland X 2020
Skoda Citigo 2014
Opel Grandland X 2020
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Alle
Regin er på tur i Tyskland. Han er meget interesseret i WW II så han ville tage en rundtur og opleve noget.
Måske defor han ikke lige svarer i disse dage
Venlig hilsen Claus
Regin er på tur i Tyskland. Han er meget interesseret i WW II så han ville tage en rundtur og opleve noget.
Måske defor han ikke lige svarer i disse dage
Venlig hilsen Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- Seniorsergent
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Ved han ikke, at den er slut?ClausSAAB skrev:Hej Alle
Regin er på tur i Tyskland. Han er meget interesseret i WW II så han ville tage en rundtur og opleve noget.
Venlig hilsen Claus
Sláinte
Mick
Mick
- ClausSAAB
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Det må vi da håbe, han er klar over ellers bliver han da fælt skuffet :spam
Ordkløver Mick
Venlig hilsen
Claus
Ordkløver Mick
Venlig hilsen
Claus
Total SAAB virus 1997 9000 CSE 2,3T A50 UHADA for en SAAB
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
Lykkelig ejer af NG9-3 2005 Sports sedan 1,8t (Bygget af Frank Madsen)
Glad ejer af OG9-3 2001 Coupé 2,0t (Forhåbentligt snart 2,3T)
Medlem # 782 Tlf: 21 41 65 79
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Både ja og nej til hans fravær. Inkl min egen...
Jeg har selv lidt den opfattelse, at folk inkl mig selv ville være meget mere aktiv, hvis man lige hurtigt kunne lægge et billede op her på siden og dele med SKD folket. Jeg har masser af billeder jeg vil dele, men da jeg ikke er IT-freak forbliver de på min pc... Desværre.
Det ville hurtigt kunne skabe en dialog imellem folk. Vi lever trolds alt i 2015, snart 2016.. Hvor teknologien er til det..
Nogen der evt ved, hvad der skal til for at lave denne ændring, så man kan lægge billeder nemt og hurtigt op?
Seniorsergent skrev:Jeg er 100% enig med dig om, at billedupload burde være lettere, men omvendt er jeg helt sikker på, at det ikke har noget med Plankan/Regins "fravær" at gøre.Nanki skrev: Det kan da være lille reminder om, at det kunne måske lokke flere folk ind i debatten, hvis billede-up load vat letter
Både ja og nej til hans fravær. Inkl min egen...
Jeg har selv lidt den opfattelse, at folk inkl mig selv ville være meget mere aktiv, hvis man lige hurtigt kunne lægge et billede op her på siden og dele med SKD folket. Jeg har masser af billeder jeg vil dele, men da jeg ikke er IT-freak forbliver de på min pc... Desværre.
Det ville hurtigt kunne skabe en dialog imellem folk. Vi lever trolds alt i 2015, snart 2016.. Hvor teknologien er til det..
Nogen der evt ved, hvad der skal til for at lave denne ændring, så man kan lægge billeder nemt og hurtigt op?
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Det har været oppe at vende tidligere og vi er faktisk i gang med at lave en ny side med mere moderne funktionalitet. Opgaven er "udliciteret" det er det eneste jeg ved på nuværende tidspunkt.
Dog er det ikke helt ligetil at få alt flyttet over på en ny side. Der er nogle fejl i vores nuværende system der gør at dele af historikken vil forsvinde ved overflytningen, men det må jo så være prisen for en mere tidssvarende side.
MVH Mads
Dog er det ikke helt ligetil at få alt flyttet over på en ny side. Der er nogle fejl i vores nuværende system der gør at dele af historikken vil forsvinde ved overflytningen, men det må jo så være prisen for en mere tidssvarende side.
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hej Mads.
- Det lyder rigtig dejligt med en ny side og nye funktioner. Det ser jeg frem til
Dog vil jeg være rigtig ked af, mit projekt tråd og Plankans bla vil blive slettet på grund af ny side.. Der er trods alt lagt rigtig rigtig mange timer i sådan et projekt, også for at få det lagt ud på SKD siden.
Vil det ikke være muligt at kunne overflytte disse date til den nye side?
- Det lyder rigtig dejligt med en ny side og nye funktioner. Det ser jeg frem til
Dog vil jeg være rigtig ked af, mit projekt tråd og Plankans bla vil blive slettet på grund af ny side.. Der er trods alt lagt rigtig rigtig mange timer i sådan et projekt, også for at få det lagt ud på SKD siden.
Vil det ikke være muligt at kunne overflytte disse date til den nye side?
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Tiden flyver afsted, og bilen er så småt ved at være sommerklar igen. Til en ny herlig sommer med masser af traf.
Lille opgradering i værksted igår aftes.
Da jeg købte bilen, havde tidligere lavet "ekstra" bak lys i de forreste blinklys. Lækker detalje, jeg har taget den op til et nyt level med det så kaldte "moderne" hjørne lys. Tænder en ekstra lampe sammen med blinklyset foran.
Så til det ny modens blink lys:
Bilen står på pos lys og tændt blinklys:
Lille opgradering i værksted igår aftes.
Da jeg købte bilen, havde tidligere lavet "ekstra" bak lys i de forreste blinklys. Lækker detalje, jeg har taget den op til et nyt level med det så kaldte "moderne" hjørne lys. Tænder en ekstra lampe sammen med blinklyset foran.
Så til det ny modens blink lys:
Bilen står på pos lys og tændt blinklys:
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)