Banner cycler

hjælp - hjælp!!!!!!!!!!!!!

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

aksaab
EXTREME SAAB FREAK

14. jan 2008, 15:40

jeg har en saab 900 turbo, men den er færdig i "karråssen" . nu har jeg bare et spørsmål , den har airkondition på , kan man flytte det over på en saab"2". og kan man få det til virke. moin

Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:

14. jan 2008, 15:53

Hej aksaab.

Hvad er en Saab "2" ? Bare en anden saab 900 af samme model eller? Du kan godt flytte et aircon anlæg men det er ikke nogen helt simpel affære....

Et lille brugervenligt tip til en anden gang, hvis du i din overskrift skriver hvad dit indlæg handler om, så er sandsynligheden for mere korrekt hjælp lidt større samt det bliver væsentligt nemmere at bruge søgefunktionen og finde indlæggene frem igen senere. Hvis mange indlæg hedder Hjælp bliver det pænt uoverskrueligt :D

Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
SørenAK
EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

14. jan 2008, 17:18

Ja det kan man godt, men det er vist et større arbejde.
Min far købte en reservedelsbil for at få motoren over i vores 900, da toppakningen gik.
Der sad også Aircon på, vi blev enige om at det nok ikke var bøvlet værd at sætte det på, nu har bilen alligevel kørt de sidste 14 uden det, så mon ikke den kan klare resten af sine dage uden.
Hvis der er nogen der mangler en aircon pumpe eller andet til sådan et system, kan i selv komme og pille det af, og den skal nok være meget billig :D

MVH SørenAK
Søren Abildgaard Kristensen, medlem 317.
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5

Tilbage til "Off Topic !!!"