Banner cycler

THansen Saab 96??

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Jan
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 922
Tilmeldt: 13. jan 2004, 23:36

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 17:46

Kan ikke beskrives med ord :evil:

http://www.blocket.se/vi/14800141.htm?ca=1_4_s

Tror han har misforstået loget, siden han har monteret en vinge :shock:

Mvh
Jan


Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.


http://www.saab-brochuresamling.dk
Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 6. nov 2007, 19:25

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 17:54

HAH sikken klaphat der er vist et eller andet med stilen på den vinge der ikke passer særlig godt til bilen :roll:
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende

project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
Brugeravatar
Saab-ilac
SUPER SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 196
Tilmeldt: 8. jul 2004, 00:34

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 18:15

AAARGGGHHHHH...er der nogen der tager op og skyder ham...eller skal jeg???
Det er da totalt ved siden af...ondt at gøre ved en så smukt designet bil :(

Cheers
Mattias
Mitglied nummer: 377
nimbus
SAAB FREAK
Indlæg: 92
Tilmeldt: 7. dec 2007, 19:18

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 18:51

vis ham er glad for det han har lavet ved sin bil, så ok Andre syntes det er sjovt med store musik anlæg så der ikke er mere plads tilbage i bilen
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6968
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 19:40

:shock: æhhhh, øhhhh..... :shock:
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
koldstart
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 356
Tilmeldt: 28. nov 2007, 22:11

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 19:49

målløs... :shock:
Koldstart

Saab 9-3 SS TiDS 2008
Anders_Kristensen
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 154
Tilmeldt: 28. jan 2007, 06:59

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 19:54

Det ligner en indkøbsvogn med sådan en på. Er fuldstændig enig med at det ødelægger sjælen, på sådan en fin gammel klassiker.
MVH Anders Kristensen
Imolarød 900i 16v 2.1 årg. 1993.
Brugeravatar
Saabine
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 750
Tilmeldt: 27. feb 2007, 21:08

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 21:12

Nej, nej, manden er da total blottet for smag hvis han synes at det der klæder bilen...

Jeg tvivler i øvrigt på at den vinge ville klæde nogen bil, for christ hvor er den grim :!:
SAAB 99 GLi 4d 1983
SAAB 900 T16 AERO 1987

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=327618

Billede

Savner de gode gamle SAAB-tider..
Brugeravatar
Jensen
Administrator
Indlæg: 6838
Tilmeldt: 5. okt 2004, 20:57

THansen Saab 96??

14. jan 2008, 22:23

Haha, han har gjort bilen en ½ meter bredere :lol: Den bliver sgu lidt farlig for fodgængere og cyklister som den rager ud...
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
ejnar
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 309
Tilmeldt: 25. aug 2007, 13:37

18. jan 2008, 14:53

Forbiled for denne inspiration er uden tvivel SAAB.s " Flyvende tönde" Illusionen er 99,9% når dörener lägges ned , BORN FROM JETS :lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 6. nov 2007, 19:25

18. jan 2008, 21:36

100%saab total GM free :wink:
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende

project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

20. jan 2008, 01:14

Kim, GM har jo også lavet skønne produkter, såsom powertandstangen til Og900, som er en GM Saginaw.

Billede

Det er en aldeles stærk tandstang, med et lille uforstærket centerområde. Vrides rattet over en vis vinkel, kommer hydraulikforstærkningen til. Når amerikanske off-road freaks modificerer deres køretøjer så de kan holde til mosten i mudderet og blandt kampestenene, sætter de GM Saginaw på, på alt lige fra Bronco til Jeep. 8)

Vi må lige have et billede af denne rædsel, før annoncen forsvinder. Han vil have 6500. Han kan få 7, hvis han piller det lort af og beholder det. :wink:

Billede
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
nimbus
SAAB FREAK
Indlæg: 92
Tilmeldt: 7. dec 2007, 19:18

20. jan 2008, 06:41

Kig lige på hjulkapslerne.
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

20. jan 2008, 10:34

De er vel bare fra en tidligere model 96?

Her Dragens '73, med rustfri kapsler, og SAAB's specieludviklede "centrifugalpumpe"-hjul, som beskytter skiverne mod vand og snavs, samtidigt med at de sikrer skiverne tilstrækkelig køling.( På moderne biler er det ikke længere nødvendigt at beskytte skiverne mod vand, mudder og snask.)

Billede

Her en tidligere 96, Monte Carlo 850, med de chromede, kuplede kapsler:

Billede :wink:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262

Tilbage til "Veteran Forum"