Banner cycler

96 TT Instruktionsbog på Originalsprog

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

ejnar
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 309
Tilmeldt: 25. aug 2007, 13:37

96 TT Instruktionsbog på Originalsprog

18. jan 2008, 14:12

Mine sidste 2 instruktionsböger til SAAB 96 TT säljes da jeg har inhandlet Toalet-Papir og derfor ikke behöver disse längre :D :D :D

Den ene er med plast på omslaget den annen har lidt kulepens streger på bagsiden av omslaget som ikke er plastet .

Ellers er her 3 andre böger til 96 TT samt til det meste i SAAB - väg (på svensk)

mvh


saabisti
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. jan 2008, 23:45

21. jan 2008, 23:52

Hej, Håller på att renovera en 96 ´64 och skulle kolla om någon av dina böcker/häften hänrör sig till just denna årsmodell och om det är fråga om en "Owners Manual." I så fall intresserad att diskutera köp. Vänligen meddela.
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

22. jan 2008, 00:00

Hej saabisti,

Ellers så kig her : http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... load&sid=7
Der er også lidt til TT modellerne.
Billede
saabisti
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. jan 2008, 23:45

22. jan 2008, 00:07

Ok, har redan en verkstadshandbok (bibeln) i hyllan men det jag söker är en original Owners Manual att hålla i handskfacket då bilen blir klar.
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

22. jan 2008, 00:23

Det är Owners Manuals som Ejnar säljer. Om han just har för '64 får vi nog vänta på svar på. Om han har, får vi hoppas att sidorna är plastöverdragna, då går det inte som toapapper. :D

Ejnar har också en Solex trippelförgasare som han lämnar sitt vatten i utomhus. :shock:
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
saabisti
SAAB NET NYBEGYNDER
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. jan 2008, 23:45

23. jan 2008, 15:11

Ja, då får vi hoppas att Einar vaknar och svarar samt har en föreställning vad hans obrukliga toalettpapper kostar! :roll:

Tilbage til "Veteran Forum"