arne´s saab-ophug ???????
Redaktør: Bestyrelsen
- aksaab
- EXTREME SAAB FREAK
moin moin, jeg går og spekulere om jeg skal starte som selvstændig (saab-ophug/salg). Men det er jo vigtig at man er klar til det og at man har tænkt sig om. Det kan jo os gå grulig galt, måske kan man ikke sælge noget , man gi´ måske for meget for tingen eller der er ikke efterspørsel. Men hvem ved måske køre det godt. Tro i at der er efterspørsel efter enu en ophug? (saab-ophug)???
- fugmann
- SAAB-PSYCHO
- Kontakt:
Måske - kan du ikke være lidt mere præcis i dine overvejelser?
SAAB hilsner,
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
- mindblower
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Senest rettet af mindblower 5. sep 2008, 22:55, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
- Vels
- SAAB-MANIAC
Hvis du henter biler og sælger tror jeg da nok man kan leve af det..
Men at hugge dem op.. tjoo hvis man har hjertet til det... jeg er bange for at jeg ville kunne se et restureringsprojekt i hver og en desværre hehe
Med det lyder da som en sjov idé
Men at hugge dem op.. tjoo hvis man har hjertet til det... jeg er bange for at jeg ville kunne se et restureringsprojekt i hver og en desværre hehe
Med det lyder da som en sjov idé

- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Jeg tror at SAAB er så meget niche-bil, med dermed følgende lille kundeunderlag at det er en dårlig business, der er flere penge i Ford eller Opel. 
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Så afgjort, det er en sælger. Så står de på huggerpladserne om 15-20 år. Det gider aksaab nok ikke at vente på. 
En rigtig bil har langsliggende motor.
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- ih514
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Jeg har gennem 15 år hugget saab 99 og og 900 op og det er blevet til mange biler i tidens løb men desværer har jeg måttet erkende at mennesker tror at de kan få alt næsten gratis og derfor hugger jeg kun op til eget forbrug idag jeg gider ikke høre på de nærige mennesker der tror de kan få alt foræret for ikke at tale om alt det de stjæler når man vender dem ryggen derfor er det meste kørt til skrot idag og resten ryger samme vej i takt med at jeg støder på dette. Det er den erfaring jeg har haft med at hugge saab op.
- 900LTT
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Ja Preben det er meget ærgerligt at mange gode stumper går tabt på denne måde, men jeg er fuldstændig enig med dig og ting som er 1.000 kr. værd gider man da ikke blive ydmyget med at få skambud på og så har man ofte haft en masse arbejde på det.
En ting jeg græmmes meget ved er når jeg hører eller læser om en person der vil skrotte en Saab ofte pga. småting. Jeg kan stolt sige at jeg aldrig har kørt en Saab til ophug, men til gengæld ofret mange penge på rustarbejde... ja om det så er smart rent økonomisk er jo så en anden side af siden, men hvorfor altid kigge på kroner og ører spørger jeg så?!
Svaret her er at man vil blive dybt skuffet hvis man tror man kan tjene nogle gode penge på at hugge ældre Saab´er op, hvis man også medregner timeløn på arbejdet!
Mvh. Martin
En ting jeg græmmes meget ved er når jeg hører eller læser om en person der vil skrotte en Saab ofte pga. småting. Jeg kan stolt sige at jeg aldrig har kørt en Saab til ophug, men til gengæld ofret mange penge på rustarbejde... ja om det så er smart rent økonomisk er jo så en anden side af siden, men hvorfor altid kigge på kroner og ører spørger jeg så?!
Svaret her er at man vil blive dybt skuffet hvis man tror man kan tjene nogle gode penge på at hugge ældre Saab´er op, hvis man også medregner timeløn på arbejdet!
Mvh. Martin
900 T16 årg 92 med Megasquirt og 8´er gearing.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... serID=3675

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... serID=3675
- Vels
- SAAB-MANIAC
Jeg forventer skam ikke at få noget forærende, men omvendt har jeg altså også tit oplevet på et autoophug at de tror de sælger guld. Flere gange har jeg oplevet at de har villet have alt mellem 80 og 120% af hvad en spritny org. del ville koste, og ærligt gider man så besværet? Ja hvis delen ikke laves mere er det da ok, men det andet hænger jo ikke sammen. De fleste kører vel på autophug for at spare nogen penge og ikke for at være miljøvenlige.
Jeg forventer skam ikke at få noget forærende, men omvendt har jeg altså også tit oplevet på et autoophug at de tror de sælger guld. Flere gange har jeg oplevet at de har villet have alt mellem 80 og 120% af hvad en spritny org. del ville koste, og ærligt gider man så besværet? Ja hvis delen ikke laves mere er det da ok, men det andet hænger jo ikke sammen. De fleste kører vel på autophug for at spare nogen penge og ikke for at være miljøvenlige.

- Gundestrup
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Hvorfor er det en selvfølgeaksaab skrev:... jeg kender et sted , som jeg selvfølgelig ikke nevner navnet på...:
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Kawasaki ZX9R
Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE