Hej,
Jeg maa nu erkende at jeg er paa udkik efter eet nyt vaerksted for mine fremtidige behov for service og andet. jeg har haft een del problemer med det vaerksted jeg har brugt indtil idag - Saab center Soborg. Dette er ikke een "smede kampagne" men jeg mener at det er vigtigt at gore opmaerksom paa de erfaringer man gor sig i eet forum som dette. Ligeledes kunne det vaere interesant hvis andre har gjort sig ligende erfaeringer eller kan foreslaa eet godt vaerksted omkring Kbh. (jeg korer gerne langt!). Jeg laeste engang paa bilbasen at der var flere folk som havde problemer med "saab service" paa sjaeland og de korte til Jylland. Kan det virkelig vaere rigtigt at man skal kore til Jylland?
Min sag med Saab Soborg er nu slut - jeg betaler min regning og faar ordnet problemet andetsteds men det vaerste er at jeg ved med sikkerhed at de ikke taler sandt og ikke vil vedstaa at de har skabt eet nyt problem da de ordnede eet andet!
Nedenfor kan I se den besked som jeg skrev til eet par fra klubben, de foreslog at skrive i forum i stedet for.
Jeg har lige fundet Saab klubben, og det er ganske godt. aarsagen til at
> jeg fandt siden er min frustration med Saab C Soborg, som jeg har mange
> problemer med.
>
> Helt kort, jeg har een af de "gamle" Saab (jubi model med tuning) og har
> for laenge siden besluttet at ligegyldingt hvad skal den og jeg blive
> gamle sammen.
>
> Ogsaa derfor er jeg interesseret i at holde den i top stand og derfor har
> jeg nogle gange brug for eet vaerksted og har brugt Soborg da jeg kobte
> bilen der og det er taettest paa hvor jeg bor.
>
> Mit problem er dog at naar jeg faar bilen tilbage er der mere galt med den
> end da jeg afleverede den! og det giver mig utallige diskutioner og brev
> skrivning uden at jeg dermed foler mig mere sikker ved at give dem bilen
> tilbage for at "udbedre" problemet.
> Jeg kunne godt taenke mig at hore om der er nogle der har haft samme
> problem eller jer er den eneste? Jeg har iojeblikket een sag korende og
> overvejer om jeg overhoved vil lade dem faa bilen tilbage denne gang saa
> de kan se "om det er noget de har lavet galt"!! - det virkede da jeg
> afleverede bilen og det virkede ikke da jeg fik den tilbage saa hvis det
> ikke er dem?
>
Sporgsmaal vedrorende vaerksted, Saab center Soborg
Redaktør: Bestyrelsen
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

hvis det er et nyt værksted du er på udkig efter, så kan slettet grundet GDPR.... i ..Slettet grundet GDPR... anbefales...
jeg går ud fra at du bor omkring københavn...
der er mange her i klubben der bruger ham.. ja selv saab'ister fra det mørke jylland har det som fast værksted !!
www.slettet grundet GDPR.....dk
jeg går ud fra at du bor omkring københavn...
der er mange her i klubben der bruger ham.. ja selv saab'ister fra det mørke jylland har det som fast værksted !!
www.slettet grundet GDPR.....dk
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Jeg synes det er ærgeligt at høre at du har haft den oplevelse samt håber at du får udeståender løst med dem. Vil da opfordre dig til at få Saab Søborg til at udbedre de fejl, du har aftalt med dem eller som de har forårsaget på din bil og når dette er overstået, så kvit dem og søg andetsteds....og ja, stik da ud til slettet grundet GDPR.... fremover, der får du både god fair service samt en rigtig god behandling af din bil.
Bruger selv slettet grundet GDPR.... til min saab 900 og de ting, jeg har fået lavet derude er blevet lavet som de burde, ganske som håbet.
Mvh. Anders
Jeg synes det er ærgeligt at høre at du har haft den oplevelse samt håber at du får udeståender løst med dem. Vil da opfordre dig til at få Saab Søborg til at udbedre de fejl, du har aftalt med dem eller som de har forårsaget på din bil og når dette er overstået, så kvit dem og søg andetsteds....og ja, stik da ud til slettet grundet GDPR.... fremover, der får du både god fair service samt en rigtig god behandling af din bil.
Bruger selv slettet grundet GDPR.... til min saab 900 og de ting, jeg har fået lavet derude er blevet lavet som de burde, ganske som håbet.
Mvh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Eller find evt. et andet autoriseret værksted på Sjælland. Der er flere af dem.
M.v.h.
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
- hasse
- SAAB FREAK
Jeg har også kun gode erfaringer med Anders og Jacob (slettet grundet GDPR....)
Men hvis man har en nyere SAAB, så gælder garantien vel ikke længere hvis det er ovenstående der laver service? Eller?
Så hvor går man så hen for at få lavet det obligatoriske service-eftersyn, hvis SAAB Søborg ikke er til at stole på?
Er der andre der har erfaringer med SAAB Søborg?
Kommer jo helt i tvivl om hvorvidt jeg tør overlade min nyindkøbte (brugte) 9-3 SS til dem?
- Hasse
Men hvis man har en nyere SAAB, så gælder garantien vel ikke længere hvis det er ovenstående der laver service? Eller?
Så hvor går man så hen for at få lavet det obligatoriske service-eftersyn, hvis SAAB Søborg ikke er til at stole på?
Er der andre der har erfaringer med SAAB Søborg?
Kommer jo helt i tvivl om hvorvidt jeg tør overlade min nyindkøbte (brugte) 9-3 SS til dem?
- Hasse
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Det er lige som de autoriserede værksteder mister interessen i de gamle modeller.
. slettet grundet GDPR . er saab nørd (på den gode måde) og kan absolut anbefales til service og rep. af både gamle og nye saab.
Han har stumper hjemme og brænder for mærket.
På fyn er der verninge saab som "vi" også har meget gode anbefalinger. Han har masser af nye og brugte stumper. I Jylland kender jeg ikke nogen mht service, men der kan vores vest saab folk hjælpe.
. slettet grundet GDPR . er saab nørd (på den gode måde) og kan absolut anbefales til service og rep. af både gamle og nye saab.
Han har stumper hjemme og brænder for mærket.
På fyn er der verninge saab som "vi" også har meget gode anbefalinger. Han har masser af nye og brugte stumper. I Jylland kender jeg ikke nogen mht service, men der kan vores vest saab folk hjælpe.
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
...de bor nu i Kibæk!pop skrev:Jeg køre til MH Parts i Videbæk, god service, godt værksted, rimelige priser.
/Henrik
- SteenHansen
- EXTREME SAAB FREAK
Kaares auto i Næstved (55 72 25 18)- Mekanikeren Helge har været saab mekaniker på autoriseret saab værksted i mange år, indtil for få år siden.
Jeg har været godt tilfreds der.
Steen
Jeg har været godt tilfreds der.
Steen
SAAB - the most intelligent car ever built.
- zaab
- SAAB NET NYBEGYNDER
Efter alle de gode råd, jeg fik af "nørderne" herinde, og stor tak for det.
Købte jeg en Saab 9-3 m/alt i udstyr. Men det eneste der manglede, var et 60.000 service, da jeg undersøgte det lidt nærmer, var prisen den samme i SV. som i DK, men pga. kurs forskellen bliver det jo 25% billiger. Og jeg er da sikker på de ved hvad de har med at gøre derover.
Førhen brugte jeg . slettet grundet GDPR ., som bestemt også ved hvad han har med at gøre, meeeen da der er jo kun en til at tjene pengene så var valget ikke så svært.
Zaab.
Efter alle de gode råd, jeg fik af "nørderne" herinde, og stor tak for det.
Købte jeg en Saab 9-3 m/alt i udstyr. Men det eneste der manglede, var et 60.000 service, da jeg undersøgte det lidt nærmer, var prisen den samme i SV. som i DK, men pga. kurs forskellen bliver det jo 25% billiger. Og jeg er da sikker på de ved hvad de har med at gøre derover.
Førhen brugte jeg . slettet grundet GDPR ., som bestemt også ved hvad han har med at gøre, meeeen da der er jo kun en til at tjene pengene så var valget ikke så svært.
Zaab.
- netroM
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Der er også en tidl. saabforhandler i Taastrup, "Leif-et-eller-andet" i det sydlige Taastrup (før Ishøj-Høje-Tåstrup landevejen, de kan vist også håndtere ældre modeller.
Har været forbi et par gange og kigge brugte biler. De ligger to veje bag Andersen & Martini, men A&M er ikke til Saab af ældre dato - Da jeg lige havde købt min 9k var det med Automatgear.
Førstnævnte skulle vist have ca. 500 for skift af gearolie og filter, A&M kendte først ikke prisen, og ringde nogle timer senere og skulle have 1400 + moms. Det viste sig at være superenkelt at skifte, så jeg købte olie og filter selv og klarede olieskiftet på ca. 30 min på ryggen hjemme i perlegruset
Har været forbi et par gange og kigge brugte biler. De ligger to veje bag Andersen & Martini, men A&M er ikke til Saab af ældre dato - Da jeg lige havde købt min 9k var det med Automatgear.
Førstnævnte skulle vist have ca. 500 for skift af gearolie og filter, A&M kendte først ikke prisen, og ringde nogle timer senere og skulle have 1400 + moms. Det viste sig at være superenkelt at skifte, så jeg købte olie og filter selv og klarede olieskiftet på ca. 30 min på ryggen hjemme i perlegruset
Morten Perlegrus
9000 CS '94 / 90 '86 / 99L '73
9000 CS '94 / 90 '86 / 99L '73