Banner cycler

Fjernprojektører

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
g-maretti
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 605
Tilmeldt: 25. okt 2006, 21:51

Fjernprojektører

14. feb 2008, 16:40

Nu vil jeg også prøve at lægge billeder ind. Håber det fungerer!!

Har netop monteret "Sport" projektører på Saab´ en i dag. Helt nye "gamle" projektører i orig. emballage. Skal dernæst have monteret Sport instrumenteringen.

Billede


Billede

Billede



/Glenn; Sport-Wannabee :wink:


Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6968
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

Fjernprojektører

14. feb 2008, 17:02

Ahhh det ser fedt ud, Weltklasse :D
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
tono
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 17. feb 2005, 20:04

Fjernprojektører

14. feb 2008, 18:02

.. kører du TT ? så forhåbentlig med generator istedet for dynamo - mht til 5 x 100w
Senest rettet af tono 14. feb 2008, 20:33, rettet i alt 1 gang.
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
Brugeravatar
g-maretti
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 605
Tilmeldt: 25. okt 2006, 21:51

14. feb 2008, 18:59

Nu sidder de der mest for et "syns skyld", og jeg påtænker ikke at køre med dem tændt i tide og utide.... (faktisk er de ikke tisluttet endnu :oops: )

Ja - jeg er "kun" udstyret med dynamo. Det er vel ikke anderledes end Sport´er og Monte Carlo´er fra før 1967? De var også kun udstyret med dynamo.
Bennyfrom
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 394
Tilmeldt: 30. apr 2005, 13:32

14. feb 2008, 20:25

Husk lige, at når de sidder de, så skal de også virke, siger synsmanden
Brugeravatar
g-maretti
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 605
Tilmeldt: 25. okt 2006, 21:51

14. feb 2008, 21:23

Nu skal jeg jo først til syn om ca. 7 år, så mon ikke jeg når at få dem sluttet til inden da :wink:

/Glenn

Tilbage til "Veteran Forum"