Så lidt, betyder så meget!
Redaktør: Bestyrelsen
- denelias
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Hej alle. Jeg vil lige dele min glæde med jer. Min t8 her ikke været så startglad på det sidste. Syntes også det var som om den ikke trak så godt mere. Tændrør(NKG bp7es) var så godt som nye. Tjekkede dem for at være sikker.... tændkablet til cyl. 4 gik itu! Var det mig der trak for meget i kablet, istedet for hætten? Måske, men fanden tage det, på med nye dele. Tændrør fra thansen pris 150kr tændkabler, fordeler, rotor fra Autobremsen i rødovre pris 710kr. Resultat: Den kører simpelthen bare super godt. Den starter med det vums, den trækker jævnt, den laver ikke tb mere!! Ihvertfald ikke endnu
Når man tænker på hvor nemt det er skifte så er gevinsten jo kæmpe stor
Hilsen fra en glad SAAb mand
- Nicolai
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Dejligt at høre......din gode oplevelse kan forhåbentlig opveje alle de gange vi andre har skiftet de samme dele uden resultat overhovedet.....
9-3X TTID4 180HK 2011
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
- svenT16
- SAAB-MANIAC
tja hvad kan man sige : en succes oplevelse ud over det sædvanlige,,,, eller osse er det bare fedt at have en gammel vogn. Det er til at finde fejlene, og man får de der oplevelser af at være en gammeldaws mekker.
dejligt osse at høre en positiv historie istedet for alverdens dårlig domme. jeg måtte osse lige ringe til Danielle Fisher her sidste dag for bare at fortælle hvor glad jeg er for min 9kèr, og han var jo osse glad for sin, så nu kan det hvis ikke blive mere rosenrødt. og jeg slutter herfra før jeg skriver for meget.
held og lykke fremover med din fede og900èr, den fedeste firser slæde .Ever
dejligt osse at høre en positiv historie istedet for alverdens dårlig domme. jeg måtte osse lige ringe til Danielle Fisher her sidste dag for bare at fortælle hvor glad jeg er for min 9kèr, og han var jo osse glad for sin, så nu kan det hvis ikke blive mere rosenrødt. og jeg slutter herfra før jeg skriver for meget.
held og lykke fremover med din fede og900èr, den fedeste firser slæde .Ever
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74