M.v.h.
Så kunne jeg leve med 9-5'erens udseende.
Redaktør: Bestyrelsen
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Så kunne jeg leve med 9-5'erens udseende.
Hér er et hjemmelavet facelift, som gør, at den nuværende 9-5'er ser fornugtig ud:

M.v.h.
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
- fugmann
- SAAB-PSYCHO
- Kontakt:
- hmg
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Der er flere SAAB forhandlere (bl.a. i Sverige), der tilbyder at indfarve krom-listerne foran i bilens farve uden beregning ved bestilling af en ny 9-5. Ved ikke om de danske SAAB forhandlere tilbyder samme service.... har endnu ikke set en 9-5 i Danmark med indfarvede lister.
-------------------------------------------
SAAB - Born From Jets....
SAAB - Born From Jets....
- khs
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Da jeg, i foråret, sværmede for ideen om at købe en ny 9-5, kommenterede jeg for sælgeren at jeg synes de det crom lister fik bilen til at ligne Søren Pind. Han kunne oplyse at der var kunder der fik listerne indfarvet til bilen. På hvis regning der foregik talte vi ikke om 
Der var i Søborg.

Der var i Søborg.

Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
Karsten
SKD medlem 222
- ih514
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Da jeg i sommeren 1977 fortalte lillemor at min næste bil blev en SAAB 99 sagde hun følgende "den er da tude grim" hvortil jeg svarede "det er ikke udseende jeg skal køre på det er bilen jeg skal køre i" idag er der nok ikke nogle der kan hive hende ud af vores SAAB som bil så kære venner om den har en grim pyntelist eller hvordan udseendet nu måtte være så er det vel ikke det der giver køreenskaberne/køreglæden
- SÅB
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Hej ih514 min lillemor sagde næsten det samme da jeg fik min første SAAB, det var en 96 fra 73 i flere farver, nu har vi haft flere 99.ere og 900 ere og en enkelt 9000. Desværre faldt det sidste køb på en 900 My 88. Nu mangler vi plads til 2 store drenge + 2 store newfoundlændere
SÅB
9000CS MY92
9000CST MY92 projekt
medlemsnr. 446
9000CS MY92
9000CST MY92 projekt
medlemsnr. 446
- khs
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Sådan en kone har jeg også. Der SKAL stå SAAB
Det er altså dejligt, når nu man selv er blevet fragtet rundt i sådan en alle ens fyrre år? Tænk om man havde fundet et kvindemenneske der kun ville have en 207'er fordi hun ikke kunne parkere den store Saab. Det ville ikke have været sjovt 
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
Karsten
SKD medlem 222
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Det krom ligner Indisk bling bling
Det krom ligner Indisk bling bling
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"