Hej
Iøjeblikket er der 25 medlemmer online og 12 gæster (Hej gæster!)
Hvis jeg kikker på et indlæg fra en af de brugere/medlemmer der er online, står de som offline...Hvorfor fungere det?
Før vi fik den "nye" hjemmeside, var der mellem 7-15 online bruger af gangen, nu er det aldrig under 20. Er der nogen der er ophøjet til online 4ever???
/Mette
Hvornår er man online eller offline?
Redaktør: Bestyrelsen
- Saabine
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Der er noget med at man forbliver logget ind et vist antal minutter efter, man har forladt siden, så vidt jeg har forstået det... Men det kan Vels jo nok forklare meget meget mere om 
SAAB 99 GLi 4d 1983
SAAB 900 T16 AERO 1987
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=327618

Savner de gode gamle SAAB-tider..
SAAB 900 T16 AERO 1987
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=327618

Savner de gode gamle SAAB-tider..
- FruDyhr
- SUPER SAAB FREAK
ja, det er meget godt, det forstår jeg godt...Det er ihvertfald sådan, det skal fungere.
Men tag nu Vels han har skrevet et indlæg kl. 18.19. Han står som Online i venstre side af siden, men tager du hans indlæg 3 min. efter han har skrevet det, så står han Offline under sit billede. Selvfølgelig kan han være gået til middag....Men...
/Mette
Men tag nu Vels han har skrevet et indlæg kl. 18.19. Han står som Online i venstre side af siden, men tager du hans indlæg 3 min. efter han har skrevet det, så står han Offline under sit billede. Selvfølgelig kan han være gået til middag....Men...
/Mette
Saab 96 V4 - 1970 - "Den Hvide Frue"
Saab 9000 CSI 2,3 I - 1993 - "Direktionsvognen"
Saab 9-5 Griffin Hirsch Biopower Aut. 2009
Saab 9000 CSI 2,3 I - 1993 - "Direktionsvognen"
Saab 9-5 Griffin Hirsch Biopower Aut. 2009
- Vels
- SAAB-MANIAC
Det er der såmænd ikke det store hokuspokus i :
1.) Er man ikke aktiv i 60 minutter bliver man logget ud.
2.) Har man valgt "automatisk" login bliver man stadigvæk logget ud efter de 60 min, men ved klik på siden igen bliver man sjovt nok logget ind automatisk.
3.) Online listen til venstre og profil info i indlæg bliver opdateret hvert 5 minut.
Er du sikker på at jeg var offline? Hvis det er den røde pære ser den jo altid sådan ud ved mig fordi jeg har administrationsrettigheder på siden. Ikke fordi jeg skal lukke indlæg og alt muligt på forum, men fordi jeg varetager en del af det tekniske bag siden,
1.) Er man ikke aktiv i 60 minutter bliver man logget ud.
2.) Har man valgt "automatisk" login bliver man stadigvæk logget ud efter de 60 min, men ved klik på siden igen bliver man sjovt nok logget ind automatisk.
3.) Online listen til venstre og profil info i indlæg bliver opdateret hvert 5 minut.
Er du sikker på at jeg var offline? Hvis det er den røde pære ser den jo altid sådan ud ved mig fordi jeg har administrationsrettigheder på siden. Ikke fordi jeg skal lukke indlæg og alt muligt på forum, men fordi jeg varetager en del af det tekniske bag siden,

- FruDyhr
- SUPER SAAB FREAK
Geografisk sted: Silkeborg
Status: Offline
Hej Vels
Der står sådan her - under dit billede. Samtidig med at du står Online til venstre...
Det er da kun en bagatel og det er ikke noget der ødelægger mit liv. Jeg undre mig bare over, at der er så mange på, - og så alligevel ikke...
Det kan sagtens være det med Login og -out tiden...
/Mette
PS Jeg har fanget den med rød, gul og grøn lampe!!!
Geografisk sted: Silkeborg
Status: Offline
Hej Vels
Der står sådan her - under dit billede. Samtidig med at du står Online til venstre...
Det er da kun en bagatel og det er ikke noget der ødelægger mit liv. Jeg undre mig bare over, at der er så mange på, - og så alligevel ikke...
Det kan sagtens være det med Login og -out tiden...
/Mette
PS Jeg har fanget den med rød, gul og grøn lampe!!!