Det går meget langsomt og det skal holde pauser før det kommer videre.
Kan soltaget iøvrigt skydes helt ind i taget for lige nu kan det kun vippe ca 5-6cm.
Redaktør: Bestyrelsen
Det er så ikke helt korrekt. For trykker man kontakten bagud igen, når soltaget stopper, kan man få det til at køre yderligere 5 cm ind i taget, så der kun er en kant på 2 - 3 cm.hf-eco-power skrev:Iøvrigt! Soltaget er ikke beregnet til at køre HELT ind under taget, men stopper sådan ca. 10 cm. førHeld & lykke!
/Henrik
NIXEN! Ikke på en 9000´er! Når det stopper af sig selv første gang, er der ikke mere at gøre. Har skam prøvet - der sker intet som helst! I hvilken bil har du oplevet fænoménet?9-5Aero skrev:Det er så ikke helt korrekt. For trykker man kontakten bagud igen, når soltaget stopper, kan man få det til at køre yderligere 5 cm ind i taget, så der kun er en kant på 2 - 3 cm.hf-eco-power skrev:Iøvrigt! Soltaget er ikke beregnet til at køre HELT ind under taget, men stopper sådan ca. 10 cm. førHeld & lykke!
/Henrik
M.v.h.
Sådan virkede det på min 1993 9000 CSE, med originalt soltag. Og det virker på samme måde på min 9-5'er...hf-eco-power skrev:NIXEN! Ikke på en 9000´er! Når det stopper af sig selv første gang, er der ikke mere at gøre. Har skam prøvet - der sker intet som helst! I hvilken bil har du oplevet fænoménet?9-5Aero skrev:Det er så ikke helt korrekt. For trykker man kontakten bagud igen, når soltaget stopper, kan man få det til at køre yderligere 5 cm ind i taget, så der kun er en kant på 2 - 3 cm.
M.v.h.
Når soltaget når sit "stop", smækker relæet og motoren fratages strømmen.
/Henrik
Nemlig..på min 94'er er det samme princip...9-5Aero skrev: Sådan virkede det på min 1993 9000 CSE, med originalt soltag. Og det virker på samme måde på min 9-5'er...
M.v.h.