Hej,
Jeg har puslet lidt med tingene igen, og hermed tilladt at der vedhæftes filer til indlæg. Maksimum størrelsen er 512 KB ( ½ MB ) - men jeg bliver jo nød til at begrænse en smule indtil vi ser hvad der sker med diskpladsen.
Endvidere har jeg lavet om så der nu er plads til 200 private beskder i indbakken, og 100 i sendte og 100 i gemte.
Pt. er jeg ved at genopbygge søgefunktionaliteten til forummet, så der er lidt ekstra belastning på serveren - men til gengæld skulle vores søge funktion så gerne spille max når det er færdigt.
Sidst men ikke mindst er der lavet om på siden mht. til bannere. Men som nævnt i et andet indlæg skal der nok komme en forklaring på dette.
Ude i højre side ( på forsiden ) har jeg smidt et tilfældigt billede fra galleriet, så man dermed altid lige kan blive mindet om et godt træf osv. Er der andre ønsker i stedet for dette ( dagens nyheder, pollentallet, etc etc ) så lad os høre om det.
Medlemssektionen har fået sin egen lille menu, og denne vil blive opdateret snarest muligt med retvisende indhold.
Det var alt for nu mht. til web-vejrudsigten!
/Vels
Ændring af SKD web
Redaktør: Bestyrelsen
- Vels
- SAAB-MANIAC
Jo det er skam ganske muligt, men det er en feature jeg lige venter med at slå til indtil jeg ser omfanget af seneste ændring. Vi har jo ikke ubegrænset plads på serveren, så samtidig med at vi gerne vil have galleri, download af brochurer / manular / 9'eren osv, så bliver vi nød til tage et skridt af gangen. Der kan selvfølgelig tilkøbes ekstra plads, men det kræver flere penge osv - kan vi få oparbejdet en god annoncering på siden, vil der naturligvis også være større grundlag for ekstra features.
Men jeg skal nok huske din forespørgsel
Jo det er skam ganske muligt, men det er en feature jeg lige venter med at slå til indtil jeg ser omfanget af seneste ændring. Vi har jo ikke ubegrænset plads på serveren, så samtidig med at vi gerne vil have galleri, download af brochurer / manular / 9'eren osv, så bliver vi nød til tage et skridt af gangen. Der kan selvfølgelig tilkøbes ekstra plads, men det kræver flere penge osv - kan vi få oparbejdet en god annoncering på siden, vil der naturligvis også være større grundlag for ekstra features.
Men jeg skal nok huske din forespørgsel

- Vels
- SAAB-MANIAC
Så fik vi endnu en annoncør - som Aros forsikrings banneret der kommer i toppen bland tde andre sladrer om.
Denne gang var det Assurandørerne fra http://www.autoforsikring.nu/ der valgte at blive set her. Det er skønt, og jeg vil gerne opfordre alle til at klikke på vores annoncøres bannere og se hvad de tilbyder.
Så fik vi endnu en annoncør - som Aros forsikrings banneret der kommer i toppen bland tde andre sladrer om.
Denne gang var det Assurandørerne fra http://www.autoforsikring.nu/ der valgte at blive set her. Det er skønt, og jeg vil gerne opfordre alle til at klikke på vores annoncøres bannere og se hvad de tilbyder.

- mindblower
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Senest rettet af mindblower 1. sep 2008, 20:39, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
- Vels
- SAAB-MANIAC
Tjoo det kunne man da nok Anders, men "nogen" skal jo opdatere dette. Pt. har jeg ikke tænkt mig at påbegynde ret mange flere ting der kræver min opmærksomhed, men derimod få afsluttet mange af de hængepartier webben har.
Det er et glimrende forslag, men det kræver nok lidt mere bemanding på web teamet.
Det er et glimrende forslag, men det kræver nok lidt mere bemanding på web teamet.

- mindblower
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Senest rettet af mindblower 1. sep 2008, 20:38, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !