Men hér er den så:

AndersS
Redaktør: Bestyrelsen

Troels: you are right, den er fuldstændig magen til. Jeg var bare ikke hurtig nok på aftrækkeren den gang, selv om min kone skubbede mig i ryggen flere gange. Så nedtur da han meldte den var solgt og optur nu. Prisen bliver nogenlunde den samme.troels skrev:Den er flot, den ligner vel lidt den som Jakob Kanstrup solgte, da han købte "the yellow" over there.

En vinkelsliber er normalt hurtigere end en nedstrygerFruDyhr skrev:Jeg synes bare, I skal vide, at Frue og jeg føler os lidt ensomme og forladte.
Vi overvejer en tagafsavning, bare for at være med i det pæne selskab på Langelinie.
Nog'n gode forslag?
/Mette
Der er da flere fine til salg på nettetFruDyhr skrev:Jeg synes bare, I skal vide, at Frue og jeg føler os lidt ensomme og forladte.
Vi overvejer en tagafsavning, bare for at være med i det pæne selskab på Langelinie.
Nog'n gode forslag?
/Mette
Uhhh - det er sku lidt farligt ikke at have den originale reg. attest med sig hjemAsch skrev:Så er vi landet i DK efter 850km gennem de svensk, nyudsprunge skove og dybblå himmel.
Toldsyn og afgiftsberigtigelse idag uden anmærkninger, så nu mangler jeg sådan set kun nummerplader for at være kørende. Desværre ligger den svenske registreringsattest stadig i Sverige for avställing af bilen, så der går nok en uges tid. En svær ventetid for en knægt med kløe i højrebenet.