Saab 9-3
Redaktør: Bestyrelsen
- fogelstrøm
- SAAB FREAK
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Køb af Cabriolet 2000-2003
Ja, det er ikke just fordi, at jeg kan bidrage med det store, men fra om med M98, hvor de hedder 9-3 (eller OG9-3, om du vil
), bør langt de fleste børnesygdomme være passé...hvis ikke alle
Det er iøvrigt en rasende smuk cab., denne model, da den har så slanke linier, selv med kludetaget på plads. Dens sedan-lignende form klæder den bare SÅ godt
Nå, men det er jo en helt anden snak. Held og lykke i jagten!
/Henrik
Det er iøvrigt en rasende smuk cab., denne model, da den har så slanke linier, selv med kludetaget på plads. Dens sedan-lignende form klæder den bare SÅ godt
Nå, men det er jo en helt anden snak. Held og lykke i jagten!
/Henrik
