Banner cycler

Saab 9-3

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

fogelstrøm
SAAB FREAK
Indlæg: 63
Tilmeldt: 29. okt 2007, 12:29

Saab 9-3

1. jun 2009, 13:38

93
Senest rettet af fogelstrøm 11. jun 2009, 17:11, rettet i alt 2 gange.


Brugeravatar
hf-eco-power
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4504
Tilmeldt: 8. aug 2005, 23:31

Køb af Cabriolet 2000-2003

1. jun 2009, 19:50

Ja, det er ikke just fordi, at jeg kan bidrage med det store, men fra om med M98, hvor de hedder 9-3 (eller OG9-3, om du vil :wink: ), bør langt de fleste børnesygdomme være passé...hvis ikke alle :?

Det er iøvrigt en rasende smuk cab., denne model, da den har så slanke linier, selv med kludetaget på plads. Dens sedan-lignende form klæder den bare SÅ godt 8)

Nå, men det er jo en helt anden snak. Held og lykke i jagten!

/Henrik

Tilbage til "Cabriolet Forum"