Hej,
Det er en fed bil, lækre sæder, men med automat gear.
Hvordan er automatgear kasserne fra 1999 - noget jeg skal være opmærksom på
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhan ... 700054.htm
Er der nogen der har været ude og se på denne Aero eller kender noget til bilfirmaet car4u?
Mvh Fogelstrøm
2,0 Aero Cabriolet 2d
Redaktør: Bestyrelsen
- Jensen
- Administrator
Indlæg
2,0 Aero Cabriolet 2d
Gearkassen er japansk af fabriketet Aisin, den skal du ikke være bange for blot du ikke tuner bilen yderligere, da den ikke tåler for meget moment. Den er 4 speed med lock-up funktion så den er rimelig økonomsik i brug også.
MVH Mads
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- BAAS
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
2,0 Aero Cabriolet 2d
bilen er OK, men lidt dyr ... det er jo finanskrisetider.... for 50t ekstra kan du få den nye 9-3 aero model med fortsat motor og kasse garanti
9-5 2.3T ´03 AUT AERO ESTATE (260hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
- MacBaby
- EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
2,0 Aero Cabriolet 2d
Den er MEGET dyr.. for ikke mindre end to uger siden, var der en NG9-3 2,0T Aero Cabriolet MY05 til salg til omkring 300.000 hos PC Auto i Rødovre, mener den havde gået lige omkring 100.000, dog uden automatgear. Her er en præcis magen til faktisk: http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhan ... 205730.htm
Tror de er svære at finde med automatgear hvis de skal være til at betale, de fleste har jo manuel. (hvis automatgear da er et krav)
Tror de er svære at finde med automatgear hvis de skal være til at betale, de fleste har jo manuel. (hvis automatgear da er et krav)
- fogelstrøm
- SAAB FREAK
Indlæg
Jeg havde selv på en pris i nærheden af 220.000. Den er super flot både indvendig og udvendig.
Den har kun kørt 55.000km og den hos PC Auto i Rødovre har kørt 105.000.
Jeg kørte en tur på 45 min og i starten virkede det som om at den havde en metalisk lyd, men den forsvandt efter 20min. Er det bare mine øre eller...
Hvor mange km. er der i gearkassen, mons tro.
Mvh Fogelstrøm
Den har kun kørt 55.000km og den hos PC Auto i Rødovre har kørt 105.000.
Jeg kørte en tur på 45 min og i starten virkede det som om at den havde en metalisk lyd, men den forsvandt efter 20min. Er det bare mine øre eller...
Hvor mange km. er der i gearkassen, mons tro.
Mvh Fogelstrøm
