Hej
Er der nogen der har erfaring med at bestille bsr trim fra elkparts. Der er nogen der engang har sagt til mig at jeg kun kan få det fra bsr danmark men vil lige høre hvad i har at sige om det. På forhånd tak
Mvh søren
BSR fra elkparts
Redaktør: Bestyrelsen
- hmg
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kan virkelig ikke se, hvad der skulle forhindre, at du bestiller det hos Elkparts, og har aldrig hørt om, at der skulle være problemer i forhold hertil
.
-------------------------------------------
SAAB - Born From Jets....
- Jensen
- Administrator
Hvorfor ikke bare købe den i Danmark, det er da noget lettere i forbindelse med opdateringer og garanti?
MVH Mads
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- hmg
Det er ligegyldigt i forhold til opdateringer, da disse foretages over internettet via BSR's PPCSync-program. Men i forhold til garanti kan der måske være fordele ved at købe den i Danmark?!Jensen skrev:Hvorfor ikke bare købe den i Danmark, det er da noget lettere i forbindelse med opdateringer og garanti?
MVH Mads
-------------------------------------------
- MacBaby
- EXTREME SAAB FREAK
Tja, det er jo lidt billigere at købe via. ElkParts, men husk nu på, om det er de 1000 kr. værd, i forhold til garanti og leveringsomkostninger. Det er både surt og dyrt at skulle sende boksen frem og tilbage fra England, hvis der bliver nogen problemer med den. Selvom det er samme produkt som der bliver solgt i Danmark, vil BSR Danmark ikke påtage sig garantiforpligtelserne, hvis den ikke er købt her i landet.
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Tjahh...jeg ville ikke selv have nogen betænkeligheder ved at købe udenlands, må jeg nok erkende. Særligt ikke, når det sker via et seriøst foretagende, som Elk-Parts må siges at være. Hvad der er sparet, er tjent...
/Henrik
/Henrik
- Jensen
- Administrator
Tjae, der er en god tusse at spare hvis det er et Stage1 til en 9-3ss. Det er da mystisk at det er så meget billigere i England. Det er jo ikke kun momsen der gør udfaldet, men måske kursen?
Men det er stadig besynderligt at en underforhandler kan sælge det så meget billigere end producenten.
Jeg ville i dette tilfælde nok også handle i England.
MVH Mads
Men det er stadig besynderligt at en underforhandler kan sælge det så meget billigere end producenten.
Jeg ville i dette tilfælde nok også handle i England.
MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
- Johannesen
Jeg købte mit sæt hos elkparts og der var ingen problemer overhovedet. Pris differencen på de godt 1.000 kr. var for høj til at jeg gad købe det i DK. 500 kr. havde været mere rimeligt.
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475