hvor finder jeg værktøj til portning at topstykkerne på min v4?
jeg har søgt lidt på google men jeg syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget
hvor køber i fræserværktøj ??
kim
fræse/slibeværktøj til portning
Redaktør: Bestyrelsen
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
9K cse 2,0 T
- Ydegaard
- Kontakt:
Prøv at hør Edwins ad hvor han køber sit. Han har noget fint værktøj:
http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... fcc28d01e3
http://saabklubdanmark.dk/index.php?nam ... fcc28d01e3
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
De store værktøjsfirmaer, Carl. F, Acton A/S osv. Tag den velspækkede tegnedreng med.
Jeg har en god kollektion, deriblandt vinkelled til små fræsere. Jeg gør mig i totaktstuning, men kunne ikke drømme om at grave i en bilmotor. Vennen og jeg tager årligt på tandlægemesse. Han giver den som kæbekirurg og jeg er odontologisk tekniker. Så platter vi masser af fadbamser og tandlægeværktøj, som er top-notch spitzenklasse. :sunglasses
Jeg har en god kollektion, deriblandt vinkelled til små fræsere. Jeg gør mig i totaktstuning, men kunne ikke drømme om at grave i en bilmotor. Vennen og jeg tager årligt på tandlægemesse. Han giver den som kæbekirurg og jeg er odontologisk tekniker. Så platter vi masser af fadbamser og tandlægeværktøj, som er top-notch spitzenklasse. :sunglasses
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- kim96v4
måske var sanistål en mulighed det har jeg sgu slet ikke tænkt på jeg handler til tider værktøj i roskilde
er der ikke nogen som handler i en netbutik??hvad med dig edwins (jeg ved godt man ikke kan få fadbamser der)
nu skal det ikke være tandlægebor men fræsere i ca ø 10-15 mm og også gerne de der dimser med sandpapir rundt om....hva faen hedder sådannóe`?
er der ikke nogen som handler i en netbutik??hvad med dig edwins (jeg ved godt man ikke kan få fadbamser der)
nu skal det ikke være tandlægebor men fræsere i ca ø 10-15 mm og også gerne de der dimser med sandpapir rundt om....hva faen hedder sådannóe`?
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
9K cse 2,0 T
9K cse 2,0 T
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
jeg bruger altid en lufthurtigsliber med enten alu skær eller stålskær og til sidst pusser jeg det op med sandpapir som sidder i vifte (kan ikke lige huske hvad de hedder) køb den til 6mm aksel de knækker ikke sådan lige. Rødgårs tekniske import i esbjerg har dem
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
det var det de hed ja. Kender begge udtryk men er på barsel så jernen er koblet næsten fra :Idonno
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- kim96v4
det er jo lige de sandpapirsfiduser jeg skal bruge
og så lige det her sæt http://www.wuerth.dk/produktinfo/Products.aspx
og så lige det her sæt http://www.wuerth.dk/produktinfo/Products.aspx
9K cse 2,0 T
9K cse 2,0 T
- Edwins

- Kontakt:
Kim, du skal jo nok grave i letmetal og så er kittet som afbildes OK.
Jeg graver i stål og så kræver det wolfram- og chrommolybdænstål i værktøjet.
Jeg graver i stål og så kræver det wolfram- og chrommolybdænstål i værktøjet.
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- slyngborg
- Kontakt:
Men jeg vil nok vælge et lidt dyrer tilbehørssæt jeg har nemlig selv det på billedet og det er nu ikke noget at råbe hurra for. Men hyppige skift af delene så skal det nok gå
Du kan fint slippe i gråt støbejern med det sæt! Det sviner bare sådan noget støbejern pågrund af det høje kulstofindhold. Men hvis det er hvidt får du et problem.kim96v4 skrev:Edwins topstykkerne på en v4 er da lavet af støbejern er det sæt jeg linker til ikke fint nok?
Men jeg vil nok vælge et lidt dyrer tilbehørssæt jeg har nemlig selv det på billedet og det er nu ikke noget at råbe hurra for. Men hyppige skift af delene så skal det nok gå
1983 OG900 T8 Projekt!
2001 9-3 SE Cab
2001 9-3 SE Cab
- Edwins

- Kontakt:
Jeg gnaver i støbejernscylindre og hvis ikke der står Pferd, Thürmer og andre højtestimerede navne på værktøjet er det til at smide i skraldespanden efter 5 minutters gnaveri. 
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- kim96v4
her er så et link der skulle virke http://www.wuerth.dk/produktinfo/ImageT ... id=0616100 061 1&imagetype=tdb
9K cse 2,0 T
9K cse 2,0 T