23. dec 2009, 16:47
Du har helt ret Casper. Mængden som turboen er i stand til at levere har meget at sige, det nytter jo ikke noget at man bruger haveslange til trykrør

Hehe...
Fik den boks jeg programmere på af en flink fætter fra Sønderborg, René hed han vist. Den havde siddet i en blå NG900 auto, men den gav alt for meget mad. Har nu brugt lidt tid på den og nu er blandingen endelig i vinkel. Kører 14,7-15, lambda 1, ved "normal" kørsel og 12,3, lambda 0,8, ved fuldgas/fuld tryk, så den burde være ok?
Men har på fornemmelsen at den godt kunne bruge en noget senere tænding, men tør ikke rører det før der er kommet en EGT sensor og en Knock diode på, mon ikke det er meget klogt?
Det bliver bare ikke så sjovt at gøre det når jeg ikke kan gøre det dynamisk, så må se om jeg kan finde ud af hvad der skal til for at mappe live. Det ville lige være prikken over i'et

Er lidt æv at skulle huske log'en selv, men nu har jeg en god ven som hjælper mig meget med alt det her og han plejer at være med. Så med indsprøjtningen var det ikke så slemt. Tog os tre eller fire programmeringer, men nu er indsprøjtningen også som jeg mener at den burde stå

Mvh. Simon Geert
SS performance, we demand more boost!
NG900 '97, B234, GT2876R, Turbolar exh. manifold, 3" all the way, Walbro 255 l/hr, Bosch Green Giants 465cc, større intercooler, tryllet lidt med T5 suite ;D