Banner cycler

Rørende opringning...

Det tidl. SAAB krise forum, som nu indikerer at nyt fra SAAB Spyker kan postes her samt viden om SAAB Spykers nye tiltag kan deles med andre. Gæster på siden kan også skrive her.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

Rørende opringning...

12. jan 2010, 21:38

I skal lige have den her med...

Jeg har lige lagt røret, manden jeg købte min første bil af ringede spontant - han ringer ellers aldrig.
Samme mand der havde gemt en SAAB 96 , 1964 i en kartoffellade som jeg huggede op sidste vinter hvis nogen husker indlægget - noget i stil med "Sov godt.." Den var jo desværre så rusten at der skulle en helt ny karrosse til.

Jeg tænkte, nå - hvad har han nu fået ind som han vil af med??

Men NEJ, han ringede for at høre hvordan det gik med SAAB - hvad kortegen var for noget.
Det skal siges at han ikke har ret mange penge, inventaret på hans gård består primært af 1 seng, 1 stol og et lille firkantet bord - det er hvad jeg har set og ikke ret meget andet.

Nå, siger han .... "du har vel ikke hørt om at nogen vil lægge SAAB ud som folkeaktier, for så vil jeg gerne være med." - "Vi trænger til at nogen begynder at bygge sikre biler igen"
Han begynder at slutte samtalen af og lidt forvirret spørger jeg om der var andet han ringede for ... han ringer jo som sagt aldrig. "Nej, jeg skulle bare høre om man kunne hjælpe."

Han har ikke kørt Saab i mange år, og alligevel denne opringning til den han lige kunne komme i tanke om var i miljøet.

Jeg bliver da helt rørt... Saab syge varer i mange år..

Billede
Brugeravatar
Johannesen
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

12. jan 2010, 21:52

Ja det er ret rørende. Egentlig et ret godt udtryk for hvordan mange går og har det med hele dette GM manageri. Her har GM gået og troet at den gængse SAAB entusiast er en besindig person, som næppe gør meget modstand. Noget tyder på, at de i den grad har taget fejl og har nu snitterne godt og grundigt plantet i en hvepserede. Det er ihvertfald noget som kan få mange mennesker op af stolen og sige, "her til og ikke længere".
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:

13. jan 2010, 07:58

We're all contaminated for life....

This "polution" is all over and we love it, even stronger than before....

:)
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk

Tilbage til "Saab-Spyker News"