Banner cycler

Weekend-humøret...

Det tidl. SAAB krise forum, som nu indikerer at nyt fra SAAB Spyker kan postes her samt viden om SAAB Spykers nye tiltag kan deles med andre. Gæster på siden kan også skrive her.

Redaktør: Bestyrelsen

Saab-T
SAAB FREAK

Weekend-humøret...

15. jan 2010, 17:15

Weekend-humøret er :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/246520/

/Saab-T

Jeg vil hellere se optimistisk på fremtiden, og tage fejl, end være pessimist og få ret

Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Weekend-humøret...

15. jan 2010, 17:59

ja lad os bare få den gode nyhed overbragt på søndag hvis den altså kommer
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende

project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
Den_Gamle
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST

Weekend-humøret...

15. jan 2010, 18:15

Ja lad ogs krydse fingre, hår og tæer... :sosick
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Brugeravatar
hf-eco-power
SAAB-MANIAC

Weekend-humøret...

15. jan 2010, 18:36

...og hvad vi ellers måtte have! Selv har jeg i debatten holdt mig - mere eller mindre bevidst - på "sidelinjen", da jeg ikke aner mine levende råd, hvad jeg snart skal tro og tør tænke om alt dette. Langt hen ad vejen virker det for mig som ÉT stort cirkus og "spil for galleriet", rygterne svirrer, ens arbejdskolleger kommer med dumsmarte bemærkninger i en lind strøm, så det næsten ikke er til at holde ud :x
Som den kære Peter Schröder sagde tilbage i 1990 i satireserien, "den gale mand", trissende rundt i et tomt enerum i selskab med et kamera og hidsede sig selv op over alskens ting i samfundet: "Det er fandme uhyggeligt, du!!!"

Som alle andre SAAB-fans klamrer jeg mig til det allersidste håb i denne efterhånden udmarvende kamp for vort kære bilmærkes overlevelse. SAAB MÅ IKKE DØ :help!!

Mvh. - og iøvrigt god tur og pøj pøj til alle I utrættelige SAAB-støtter, der tager turen i samlet flok til SAAB´s hjemby og viser, hvad I mener om GM´s respektløse håndtering af stakkels SAAB. Det fortjener I den STØRSTE anerkendelse for :P

/Henrik
Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Weekend-humøret...

15. jan 2010, 21:59

Håber at saab får en køber der kan lyfte mærket op et prestige niveau mellem A6 & A8 uden at bilen bliver en flødebolle.

Den nye ejer skal tilbage til ægte saab værdier og starte forfra.
Lav vægt, no nonserns interiøre, motor med bid i og et skandinavisk design det kun kan sige: Det er Saab....
Ned med volumen og op med kavalitet og pris....

Man kan ikke sælge en saab til 500-800kkr når den ligner en plastik opel...

God rejse til fabrikken drenge og piger.. Der skal helt nye boller på suppen denne gang.

Jeg er desværre bundet på hænder og fødder i denne weekend....
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

Weekend-humøret...

15. jan 2010, 22:06

hvordan dælen for du det til at harmonere med prestige som en A6 eller A8 og samtidig må den ikke koste over 500K ??
Det er jo GM fiasko om igen..

Tværtimod, bilen skal i sin grundform tiltage til at være den sikre, stabile og praktiske arbejdshest til skolelæreren og andre almindelige mennesker. Dvs. max 300K for den skrabede - så er der vel selvf. Aero modeller også :D

Altså tilbage til OG900 i moderniseret form.... saabisk praktikalitet, holdbarhed og kvalitet til rimelige penge.
Billede
Brugeravatar
Deja-wuzzz
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

Weekend-humøret...

15. jan 2010, 22:25

Også jeg har holdt mig på side linien, som flere andre i denne debat.

Saab har produceret ca. 100.000 biler pr. år til mennensker der vil denne biltype.
Hvis ikke mærket SAAB fortsætter vil en anden sikkert opsluge denne gruppe forbruger..100.000 biler er alligevel mange.
Derfor vil ..hvis SAAB lukkes, åbnes en ny fabrikant til Os der elsker noget er er ikke ligner alt andet.
Om dette således vil være ved et andet navn, så vil vi finde vejen til dette mærke...
SAAB har bevist at der er brug for denne bildudvikling som de yder og deres berettigeles på det frie marked.
Hvis fabrikken lukker vil der opblomstre et nyt "nice" produkt til os.. de efterladte købere....
Hvor de er en vilje er der en vej...Long live SAAB...
Bilen der også har reddet mit liv i en frygtelig ulykke.
900i 1985
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
Nordberg
SAAB NET NYBEGYNDER

Mere weekend læsning

15. jan 2010, 23:36

Hej alle, både rallydeltagere og hjemmesiddere, og godt nyt år.

Som læses kan, så er det ved at gå op for nogle i "Gangsters Motor" at der foregår noget, udenfor osteklokken.

http://www.saabsunited.com/2010/01/iwon ... ment-48955

Egentlig bør dette vel tages positivt, i hvert fald indtil andet er bevist.

Venlig hilsen

Tilbage til "Saab-Spyker News"