Hurtige links
Ubesvarede indlæg
Aktive emner
Søg
OSS
Forside
Søg
Klubtøj
Log ind
Tilmeld
Spring til indhold
Søg
Avanceret søgning
Saab Klub Danmark
Bilmesse i Hillerød lørdag den 10. april
Her er der mulighed for at poste invitationer til træf og arrangementer der ikke ligger indenfor SKD regi/
This is the place to post invitations to meets and events from foreign clubs and organisations
Redaktør:
Bestyrelsen
Besvar
Udskriv emne
Søg
Avanceret søgning
1 indlæg • Side
1
af
1
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Kontakt fugmann
Websted
Indlæg: 2618
Tilmeldt:
19. feb 2004, 21:09
Indlæg
Bilmesse i Hillerød lørdag den 10. april
Citat
10. apr 2010, 07:10
Hej folkens,
Er der nogle, der skal besøge bilmessen idag?
http://www.bilmesse.dk/
Min plan er at tage derop her til formiddag. Måske ses vi?
SAAB hilsner,
Henrik Fugmann
Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Top
Besvar
Udskriv emne
1 indlæg • Side
1
af
1
Tilbage til "Invitationer/Invitations"
Gå til
Debat Forum
Bestyrelsen informerer
Modern Forum
Classic Forum
Veteran Forum
Cabriolet Forum
Projekt Forum
Tun og trim Forum
Billed galleri.
Træf Forum
Classic Motorsport
Off Topic !!!
SKD Web
Reservedele
English forum
Test Forum
Invitationer/Invitations
Handelsplads
Sælges
Købes
Set på nettet..
Kramboden Sælges
Kramboden Købes