Min genbo har påkørt mit venstre sidespejl (med elmotor). Kun glasset er itu. Saab Ringsted siger, at der ikke kan skaffes nyt glas, og heller ikke et helt nyt sidespejl, da det er udgået. Dvs ifølge dem kan man slet ikke få et nyt spejl til OG 900 Cab! Lyder mærkeligt.
Er der nogen, der ved, hvor jeg kan skaffe et nyt glas alternativt et helt nyt spejl?
Der står ikke noget reservedelsnr på glasset, men det er lidt tonet og med vidvinkel (ikke et krav, men hvis det ikke er tonet, får jeg også brug for et højre spejl for symmetriens skyld).
På forhånd tak!
Kristian
Sidespejl til 900 Cab 1987?
Redaktør: Bestyrelsen
- Vels
- SAAB-MANIAC
Har du forhørt dig hos Erik i Thisted (tlf : 65 38 12 07) eller Kim i Verninge www.verningeauto.dk ? ( autoophug )
Men så bliver det jo nok et brugt...
Men så bliver det jo nok et brugt...

- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
hmm den er nok ikke så nem igen og dog, et komplet ogcab spejl med hus og konsol bliver nok lidt svært at opdrive her hjemme men et 9000 spejl og hus burde kunne monteres på ogcabbens konsol,
spejlet i sig selv er det samme som på en hver og900 med el spejle eller en 9000ér
spejlet i sig selv er det samme som på en hver og900 med el spejle eller en 9000ér
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model