8. feb 2011, 20:17
Nu er der forbistret lidt plads i OG900 pga turbo og skold hed udstødning.
Mit Scanbrit batteri måler:
(l x b x h) 230x150x200 mm
Det gamle batteri kolapsede på vej til et mega vigtigt møde.
Bilen gjorde et hop og jeg slap koblingen for hurtigt ved et uheld. Motoren gik ud. Da den skulle starte igen var den totalt død !!! Batteriet var kollapset. Prøvede at løbe den igang. Men nul liv...OK så ringer jeg efter en taxa. bip bip og nul strøm..
Vi havde fået fløjet eksperter og top beslutningstagerer ind fra 5 lande.
Der var en hel delegation der skulle tage stilling om vi skulle have ordren på en 3 cifret opgave (og det er IKKE 999kr !!!)
Jeg kom 1 1/2 time for sent.. jeg var hoved personen i det tekniske og for sa%¤n hvor var der ballade... De havde truet med at gå 4 gange. "Når du ikke engang gider at komme til tiden, har vi ingen interesse i jer."

:bigcrying
Jeg måtte pænt forklare hvorfor jeg mente at det ikke var vigtigt at møde dem som aftalt og præsenterer projektet.
Jeg skal hilse af sige at bemærkningen " bilen kunne ikke starte pga. et discount batteri der faldt sammen" gled IKKE godt ned... Hvis i sælge super høj kvalitet, hvorfor køber i så kina "junk"
Den dag ville jeg have givet 10kkr for et batteri for at slippe for en sådanne omgang pryl.
Så der kommer ALDRIG et discount batteri på CABen igen
og der var sidste gang jeg tager Saab-en til et super vigtigt møde... Min P107 har aldrig svigtet til business....
Så derfor om det koster 775kr, 1000kr eller 1800kr for batteriet er ikke af betydning, det skal bare virke punktum....
(PS jeg har en elektronik lader ala den som smedegård linker til. og den blev brugt 3-4 gange hver vinter)...
Hvis varta er king, bliver det er varta, hvis red top er super (og der er plads) bliver det er red top...
Fordelen med red top må være at det kan stilles bag i. Da det er et tørcelle batteri...