Jeg har netop fået leveret en windbreaker fra MBB som nu skal monteres. Desværre fulgte der ikke en monteringsvejledning med, og nu har firmaet ferielukket.
Er der nogen der har sådan en liggende - med anvisning på hvor og hvor store hullerne i panelet skal være? (der fulgte sorte plastbøsninger med til hullerne)
AndersS
montering af Windbreaker til OG900 cab
Redaktør: Bestyrelsen
- Asch
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- khs
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Hvad er det for en af modelerne? Den ene skal have beslag på seleholderen mens den anden monteres i huller på sidestykkerne...
Er det den som på billederne her under, borer du et hul ca 2mm mindre end bøsningens yder diameter. Så kan bøsningen skrues stramt i og møtrikken monteres på bagsiden..
Her er i hvert fald lidt billeder fra da jeg gjorde det sammen med Anders Møller...

Er det den som på billederne her under, borer du et hul ca 2mm mindre end bøsningens yder diameter. Så kan bøsningen skrues stramt i og møtrikken monteres på bagsiden..
Her er i hvert fald lidt billeder fra da jeg gjorde det sammen med Anders Møller...

Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
Karsten
SKD medlem 222
- Asch
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Tak for billederne - det finder jeg ud af..

edit: Done - jäkla bra. Ingen hårelastik til fruen før over 140 km/t.
Anders
Det må være samme model som din. Jeg har blot modtaget propper med modhager/gæller, som ikke skal skrues ind bagfra.khs skrev:Hvad er det for en af modelerne? Den ene skal have beslag på seleholderen mens den anden monteres i huller på sidestykkerne...
Tak for billederne - det finder jeg ud af..
edit: Done - jäkla bra. Ingen hårelastik til fruen før over 140 km/t.
Anders
Saab 96 V4 1970
Saab 900 T16 Cab 1987
Saab 900 T16 Cab 1987