Kigger og læser en masse om tun,men bliver ikek meget klogere på hvad man skal vælge af firma.Her på fyn har vi HESS som nogen nævner positivt, andre skriver Hirsch og BSR.....
Samtidig kan jeg læse at andre også synes at en 9-5 kan være mere fast i undervognen,den har kørt 182000 og støddæmper bag er skiftet.
Bør man ikek skifte undervognen også for at få en mere stabil bil?
Tuning af 9-5 2.0T, fra 2003
Redaktør: Bestyrelsen
- troels
- SAAB-PSYCHO
Har ikke før hørt om HESS, men Hirsch www.hirsch-performance.ch er de eneste der er godkendt af Saab og er lovlige til syn som konstuktiv ændring. BSR www.bsrab.se og Maptun www.maptun.se bliver tit nævnt som bedre end Hirsch om det er korrekt ved jeg ikke.
Ja en god undervogn er jo også vigtig.
mvh
Troels
mvh
Troels
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
vær opmærksom på at sådan en som din bil, kan laves om til at kunne køre på bioethanol og benzin på samme tid.
det kræver vist en ekstra lamda og noget software i chippen, kender desvære ikke mere til det end det.
det kræver vist en ekstra lamda og noget software i chippen, kender desvære ikke mere til det end det.
- BoTh
- SAAB FREAK
De priser jeg har set på Hirsch kontra BSR synes jeg ikke virker attraktive - måske BSR også tilbyder det komplette med undervogn m.m.? Tjekker det ud.
Re: Tuning af 9-5 2.0T, fra 2003
lige til orintering:troels skrev:Har ikke før hørt om HESS, men Hirsch www.hirsch-performance.ch er de eneste der er godkendt af Saab og er lovlige til syn som konstuktiv ændring. BSR www.bsrab.se og Maptun www.maptun.se bliver tit nævnt som bedre end Hirsch om det er korrekt ved jeg ikke.
mvh
Troels
http://www.hessteknik.dk/
De priser jeg har set på Hirsch kontra BSR synes jeg ikke virker attraktive - måske BSR også tilbyder det komplette med undervogn m.m.? Tjekker det ud.
- SimonGeert
- SAAB FREAK
Pas på med at gå for wild, har hørt en lille fugl synge noget om at de der B205 motor ikke er ligeså stærke som de ældre :S Men en lille chipning burde der ikke ske noget ved 
Mvh. Simon Geert
SS performance, we demand more boost!
NG900 '97, B234, GT2876R, Turbolar exh. manifold, 3" all the way, Walbro 255 l/hr, Bosch Green Giants 465cc, større intercooler, tryllet lidt med T5 suite ;D
SS performance, we demand more boost!
NG900 '97, B234, GT2876R, Turbolar exh. manifold, 3" all the way, Walbro 255 l/hr, Bosch Green Giants 465cc, større intercooler, tryllet lidt med T5 suite ;D